Monday, October 31, 2011

Kenny Rogers, Leisure Mall =)

Salam,

Sekarang saya dah happy sikit kan...Huhu..jom suka ria jumpa kawan kawan jom... =) Tanx abu dan nazmi sebab main lepak celup celup dengan saya si mummy sugar glider nih. Next time jumpa lagi ok! 

neon, abu, nazmi di kenny rogers, leisure mall

dah kenyang semua happy kan..muak da makan kenny rogers..minggu ni dua kali makan =) rezeki tu..alhamdulillah


Adik ku yang setia...boifren tetap !

mummy sugar dengan anak nye=)
  cak ~
 abu suka main dengan anak anak saya...pakcik dari bahau datang !!

mucuk macam
 mummy mucuk ~
 bye3 =)
mood : bunga...






Daftar Percuma Terima RM10
Modal RM10 Pendapatan Berterusan
Jana Pendapatan Cara Mudah & Terbaru
Portal Iklan & Bisnes Online No. 1 Malaysia

Tercipta Untukku, Ungu

Aku ingin engkau slalu..hadir dan temani aku...disetiap langkah..yang meyakiniku..kau tercipta untukku..sepanjang hidupku..

Sayunye hati ini...sayu yang gembira...sebak dalam senyum...terharu pun ada...Macam apa yang berlaku ni semuanya atas kuasa Allah...yang baik itu datang dari dia...syukur sangat dengan apa yang ada sekarang...Alhamdulillah syukur Ya Allah, Ya Rabbi, Ya Rahman, Ya Rahim...=)

mood : seperti gambar di bawah...

Video lagu tecipta untukku



Lirik Lagu Ungu Tercipta Untukku


menatap indahnya senyuman diwajahmu
membuat ku terdiam dan terpaku
mengerti akan hadirnya cinta terindah
saat kau peluk mesra tubuhku
banyak kata
yang tak mampu kuungkapkan
kepada dirimu



reff:
aku ingin engkau slalu
hadir dan temani aku
disetiap langkah
yang meyakiniku
kau tercipta untukku
sepanjang hidupku



aku ingin engkau slalu
hadir dan temani aku
disetiap langkah
yang meyakiniku
kau tercipta untukku

meski waktu akan mampu
memanggil seluruh ragaku
ku ingin kau tau
kuslalu milikmu
yang mencintaimu
sepanjang hidupku



aku ingin engkau slalu
hadir dan temani aku
disetiap langkah
yang meyakiniku
kau tercipta untukku

meski waktu akan mampu
memanggil seluruh ragaku
ku ingin kau tau
kuslalu milikmu
yang mencintaimu



mood : bintang, lihatlah...dengar lah...hati ini menyanyi...hati ini tersenyum...







Daftar Percuma Terima RM10
Modal RM10 Pendapatan Berterusan
Jana Pendapatan Cara Mudah & Terbaru
Portal Iklan & Bisnes Online No. 1 Malaysia

Sunday, October 30, 2011

Harga Cat Kereta !

Nak tau senarai harga cat kereta ? Kalau nak cat kereta lepas ni sekurang kurangnya korang dah tau berapa harga dan nak standby duit berapa kan ? So take a look the list down here ya ! Thanks to bintang sebab sudi share...

Metallic 2k biasa / 2k solid
Cat luar = RM1,600 - RM2,200
Cat luar dalam = RM1,800 - RM2,800
Touch up 1 bahagian = RM160 - RM300

Metallic 2k Pearl 1 bintang
Cat luar = RM1,700 - Rm2,300
Cat Luar Dalam = RM1,900-RM3000
Touch Up 1 Bahagian = RM180-RM380

Metallic 2k Pearl 2 bintang
Pearl effect Crystal effect
Cat luar = RM2000 - RM2500
Cat Luar Dalam = RM2300-RM2800
Touch Up 1 Bahagian = RM200-RM280

Metallic 2k Silver effect
Cat luar = RM2200-RM2600
Cat Luar Dalam = RM2400-RM3000
Touch Up 1 Bahagian = RM220 - RM500


Metallic Brilliant Diamond 
Cat luar = RM2500- RM3000
Cat Luar Dalam = RM2800- RM3500
Touch Up 1 Bahagian = RM250 - RM500

Metallic Brilliant Illusian 3 Dimensi
Cat luar = RM3000 - RM3500
Cat Luar Dalam = RM3500- RM4500
Touch Up 1 Bahagian = RM300 - RM600





P/s : Saya teringin nak cat kereta viva neon warna merah delima la...macam kereta swift merah delima tu...alahai...terliur tengok...=) Kalau ada rezeki, nak cat kereta lah !



Daftar Percuma Terima RM10
Modal RM10 Pendapatan Berterusan
Jana Pendapatan Cara Mudah & Terbaru
Portal Iklan & Bisnes Online No. 1 Malaysia

Alhamdulillah...

Salam,

Hye bloggers yang budiman .. apa khabar semua di pagi ahad ni ? Harap kamu semua ceria selalu, dan sihat walafiat..



Syukur...akhirnya saya dapat bangun balik. Jiwa yang hilang yang dicari-cari pun telah dapat dijumpai balik. Kutip dan lekat balik cantuman yang pecah pecah tu jadikan satu...Saya tak pasti sampai bila keadaan kekal macam ni, yang pastinya doa dan harapan tetap tak putus putus saya panjatkan pada Ilahi...

Kalau kita cinta pada Allah, Allah akan cinta pada kita...Kalau kita abdikan diri pada Allah..insyaAllah kita akan mendapat rahmat serta berkat dariNya...jadi..saya tak sanggup nak duakan Allah...cinta saya hanya pada Dia...setia saya juga hanya pada Dia...hanya pada Dia tempat saya mengadu...hanya Dia yang mengetahui apa yang tersirat dalam hati ni...semoga Dia makbulkan doa-doa saya...amin...


mood : hold on and never let me go...

Daftar Percuma Terima RM10
Modal RM10 Pendapatan Berterusan
Jana Pendapatan Cara Mudah & Terbaru
Portal Iklan & Bisnes Online No. 1 Malaysia

Friday, October 28, 2011

Hatiku...

i wish i can find the meaning of my life...

im lost, ive gone to look for myself.if i should return before i get back, please ask me to wait.


Ya Allah ya tuhanku...maha penyayang lagi maha pengasih...aku berlindung hanya pada yang satu, kerna aku percaya dengan kekuasaanmu...Sentuhi aku dengan kelembutan kasih sayang mu Ya Allah...Wahai hati yang lembut bersabarlah,ku pasrah dan berserah...jika belahan hati itu bukan milikku, pergilah...jika belahan hati itu milikku, kembalilah...InsyaAllah...



Daftar Percuma Terima RM10
Modal RM10 Pendapatan Berterusan
Jana Pendapatan Cara Mudah & Terbaru
Portal Iklan & Bisnes Online No. 1 Malaysia

Thursday, October 27, 2011

Tanda-Tanda Kecil Kiamat.

Tanda-tanda kecil kiamat telah lengkap

Credit : Facebook

  • Ramainya anak luar nikah
  • Zina bermaharajalela
  • Bermaharajalelanya alat muzik
  • Dusta berleluasa dan tidak tepat dalam penyampaian berita
  • Banyak saksi palsu
  • Ramai orang soleh meninggal dunia
  • Penaklukan baitulmaqdis
  • Menghiasi masjid dan membanggakannya
  • Pemimpin terdiri daripada orang fasik dan jahil
  • Muncul kekejian dan memutuskan hubungan kekeluargaan
  • Banyak berlakunya gempa bumi
  • Salam diberi kepada orang yang dikenali sahaja
  • Orang yang hina mendapat kedudukan yang terhormat
  • Lelaki mentaati isterinya dan mendurkai ibunya
  • Kurang sifat amanah
  • Banyak wanita berpakaian tetapi hakikatnya telanjang

Daftar Percuma Terima RM10
Modal RM10 Pendapatan Berterusan
Jana Pendapatan Cara Mudah & Terbaru
Portal Iklan & Bisnes Online No. 1 Malaysia

Standby Me, Shayne Ward.

will you stand by me ? 

video stand by me, shayne ward


"Stand By Me"

Nothing's impossible
Nothing's unreachable
When I am weary
You make me stronger
This love is beautiful
So unforgettable
I feel no winter cold
When we're together
When we're together

[chorus]
Will you stand by me?
Hold on and never let me go
Will you stand by me?
With you I know I belong
When the story gets told

When day turns into night
I look into your eyes
I see my future now
All the world and its wonder

This love wont fade away
And through the hardest days
I'll never question us
You are the reason
My only reason

Will you stand by me?
Hold on and never let me go
Will you stand by me?
With you I know I belong
When the story gets told

I am blessed
To find what I need
In a world loosing hope
You're my only believe
You make things right
Everytime after time

Will you stand by me?
(Stand, stand by me)
Hold on and never let me go
Will you stand by me?
With you I know I belong
When the story gets told

[repeat chorus]

Stand by me
No more darling I want you by my side
I want you hear with me



Daftar Percuma Terima RM10
Modal RM10 Pendapatan Berterusan
Jana Pendapatan Cara Mudah & Terbaru
Portal Iklan & Bisnes Online No. 1 Malaysia

Jiwa...

Jiwa...

Sedar tapi hilang...Berani tapi gentar....Damai yang hampir resah...Nak mengungkapkan apa yang saya rasa ni memang susah...Bagaimana, bagaimana, bagaimana...Allah tunjukkan jalan yang betul untuk hamba mu yang lemah ini...permudahkanlah urusan hidupku...hukumi aku jika aku silap...tapi aku percaya kau maha lembut ya Allah...maha pengampun...maha kuasa...ku pohon hanya pada mu ya Allah...lembutkanlah dinding dinding yang keras, bersihkanlah jiwa jiwa yang kotor, damaikanlah hati yang resah, tenteramkanlah fikiran yang bercelaru...berilah petunjuk mu...hidayah mu...aku perlukan itu...

nothing impossible ... 

this love is beautiful so unforgettable ...
hold on and never let me go...



Daftar Percuma Terima RM10
Modal RM10 Pendapatan Berterusan
Jana Pendapatan Cara Mudah & Terbaru
Portal Iklan & Bisnes Online No. 1 Malaysia

Wednesday, October 26, 2011

Comel.

Salam, 

Dua tiga hari ini saya banyak jalan-jalan dengan Irfan Nur Iman...seronok sangat...Irfan kalau bawak pergi jalan-jalan senyap jer...comel tak gambar ni ? =)

iman pegang tangan auntie...
  

iman lepas mandi...heheheh...

yang ni jalan-jalan lepas tu jumpa kawan,..kembar tak seiras tau...umur 9 bulan...bandingkan dengan irfan yang baru umur 3 bulan setengah =) so big rite ? 

nak ada baby jugak boleh tak boleh tak ?







Daftar Percuma Terima RM10
Modal RM10 Pendapatan Berterusan
Jana Pendapatan Cara Mudah & Terbaru
Portal Iklan & Bisnes Online No. 1 Malaysia

Dirogol 1000 kali & Dibunuh.

this post have been deleted by the author.

Warkah, Bau.

Angin bayu sampaikan rindu dalam sendu...pagi ni terasa...lain...dan saya masih...saya masih...Ya Allah...saya hanya berserah segala-galanya...sesungguhnya diri ini lemah selemah lemahnya...ku perlukan rahmat mu untuk terus hidup Ya Allah...

Video : Warkah, Bau
adakah merasai apa yang ku rasa...


Kumpulan BAU - Warkah
Lagu: Chot Bau
Lirik: Chot Bau/Bahri Uma

Takkan lagi aku menunggu
kau hadir di dalam mimpi-mimpiku
puasku mengharapkan dirimu
seperti mereka yang punya cinta

Diriku tanpa dirimu
kau tempuhi penuh bahagia
diriku mahu kau tahu
pedih ini kau tak terasa

Warkahku mengharapkan dirimu
seperti yang aku kenali dulu
setiaku menantikan dirimu
seperti setianya terhadap diriku

Tapiku melepaskan mu
melangkah namun tak berdaya
terusku terus menunggu
cinta yang takkan pernah ada


Tuesday, October 25, 2011

Memendam Rasa.

wahai hati...


Credit : Eiffel Ausia

Kamu,
Maafkan saya kerana terpaksa memendam rasa ini.
Kamu tahu,
Ianya bukanlah sesuatu yang mudah.
Tapi saya harus tegarkan hati untuk terus melalui semua ini.

Kamu,
kadang-kadang saya rasa tak kuat sangat untuk terus berpura-pura.
Kamu tahu,
Ianya amat sukar untuk tersenyum seolah-olah saya redha dengan semuanya.
Tetapi saya harus terus melawan rasa yang ada dihati ini.

Saya bukan yang sempurna.
Saya juga bukan yang menjadi pilihan utama.
Tapi kamu, saya akan sentiasa ada untuk memastikan kamu bahagia.
Biarpun kehadiran serta kewujudan saya tidak nampak di mata kamu.
Tapi saya senang andai kamu bisa terus tersenyum.





Daftar Percuma Terima RM10
Modal RM10 Pendapatan Berterusan
Jana Pendapatan Cara Mudah & Terbaru
Portal Iklan & Bisnes Online No. 1 Malaysia

Perasaan...

berikanlah aku jawapan...

Perasaan takut...gementar...jantung berdegup laju sangat tiba tiba..kemudian tenang seperti sedia kala. Kadangkala terkejut dari mimpi...kemudian mula resah. Adakah perkara yang ku minta dari mu besar sangat Ya Allah ? Damaikanlah hati yang resah ini ya Allah...sentuhi diri ini dengan rahmatmu, berkat dari mu, kelembutan mu, kasih sayang mu...jangan biarkan jiwa ini patah, hati ini kosong.  Aku tak punya apa ya Allah..aku hanya hamba mu yang lemah, tak berdaya, hanya dengan rahmat dari mu...aku akan terus hidup dan bersinar..berikanlah aku kemanisan hidup dalam rahmatmu Ya Allah...



Daftar Percuma Terima RM10
Modal RM10 Pendapatan Berterusan
Jana Pendapatan Cara Mudah & Terbaru
Portal Iklan & Bisnes Online No. 1 Malaysia

Trafik Blog Silampuneon Bulan Oktober.

Salam,
Ini trafik blog silampuneon bulan oktober...alhamdulillah..

trafik blog minggu lepas...
 

trafik blog minggu ini...

uniques visitor minggu ini...
total by weeks 12k...

keyword hangat blog silampuneon...

keyword hangat minggu ini...

Kalau saya nak buat contest..contest apa sesuai ye ? Ada orang sudi masuk contest tak ? Tak de idea la contest apa...suggestion please ?







Daftar Percuma Terima RM10
Modal RM10 Pendapatan Berterusan
Jana Pendapatan Cara Mudah & Terbaru
Portal Iklan & Bisnes Online No. 1 Malaysia

Berkorban Demi Cinta.

Love Myspace Comments
Sanggupkah berkorban demi cinta ? Ibarat sebahagian hati diberi kepada orang lain...Bagaimana untuk menahan rasa kosong belahan jiwa yang tiada ? Sanggupkah melakar senyuman pada wajah orang lain, sedangkan diri ini tak mampu untuk tersenyum...Bagai patah tulang belulang, lumpuh seluruh badan. Melangkah berat dengan semangat yang hilang, berbaloikah untuk berkorban demi kebahagiaan orang lain...sanggupkah ? Jika ianya sungguh berbaloi...berkorbanlah dengan rela. Jika ia tidak mendatangkan kebaikan langsung bagimu..., janganlah pergi...

mood : hilang...Ya Allah bantulah hamba mu ini...




Daftar Percuma Terima RM10
Modal RM10 Pendapatan Berterusan
Jana Pendapatan Cara Mudah & Terbaru
Portal Iklan & Bisnes Online No. 1 Malaysia

Cahaya Mata Penyeri Hidup.

Salam

Kehadiran Irfan Nur Iman dalam keluarga saya memang memberi seribu satu erti...sangat gembira dan bahagia bila iman ada. Alhamdulillah...its amazing...Allah kurniakan cahaya mata sebagai penyeri hidup.. =)

Lokasi : Sunway Pyramid
Makan : Nandos

auntie dengan ciman ciman cayang !


cium iman

mummy and daddy iman 






sugar glider pun nak menyebuk jugak !

























ok babai..jumpa lagi...





Daftar Percuma Terima RM10
Modal RM10 Pendapatan Berterusan
Jana Pendapatan Cara Mudah & Terbaru
Portal Iklan & Bisnes Online No. 1 Malaysia

 

Designed by Alieff Artwork