Sugar Glider : Wodent Wheel !!

Salam !

Untuk pengetahuan semua, saya dah dapat beli wodent wheel size paling besar untuk sugar glider saya ! Ohyeah..Thanks a lot to Raine (my friend kat facebook) sebab tolong belikan wodent wheel ni untuk saya ok ! Kalau nak jalan-jalan kat The Mall tu..saya malas sangat ! Saya sukaaa sangat wheel ni ! Ohyeah..nanti saya nak tambah sendiri laa, kertas pasir kat roda ni. Boleh trim kuku ninja dengan shemie sekali gus !

harga ? RM100 !!!! wooots ~


shemie dengan ninja dapat hadiah dari mumy !

hadiah ape tu mummy ?

hari penat sangat, but thanks to my love mijat sebab sudi teman dan tolong ke sana sini.
Low yat - Sungai Wang - Leisure Mall...

muke dah letih giler...hurmmmmmmmmmm

wodent wheel yang saya dapat dari cik raini !

ala mucuk mucuk macam busuk !

tengah tengah ngantuk kena kejut sebab nak introduce dengan wodent wheel yang gedabak ni hehe

apobondo nye ni mummy. heheh gedabak nye !

ngantuk laaa mummy , shemie dengan ninja tak de mood nak buat stunt tau

insan kemamaian

mamai mabuk
  
banding beza saiz wodent wheel dengan saiz hamster wheel !

hamster wheel dengan wodent wheel ! 




Daftar Percuma Terima RM10
Modal RM10 Pendapatan Berterusan
Jana Pendapatan Cara Mudah & Terbaru
Portal Iklan & Bisnes Online No. 1 Malaysia

Comments

Post a Comment