Alhamdulillah...

Salam,

Hye bloggers yang budiman .. apa khabar semua di pagi ahad ni ? Harap kamu semua ceria selalu, dan sihat walafiat..



Syukur...akhirnya saya dapat bangun balik. Jiwa yang hilang yang dicari-cari pun telah dapat dijumpai balik. Kutip dan lekat balik cantuman yang pecah pecah tu jadikan satu...Saya tak pasti sampai bila keadaan kekal macam ni, yang pastinya doa dan harapan tetap tak putus putus saya panjatkan pada Ilahi...

Kalau kita cinta pada Allah, Allah akan cinta pada kita...Kalau kita abdikan diri pada Allah..insyaAllah kita akan mendapat rahmat serta berkat dariNya...jadi..saya tak sanggup nak duakan Allah...cinta saya hanya pada Dia...setia saya juga hanya pada Dia...hanya pada Dia tempat saya mengadu...hanya Dia yang mengetahui apa yang tersirat dalam hati ni...semoga Dia makbulkan doa-doa saya...amin...


mood : hold on and never let me go...

Daftar Percuma Terima RM10
Modal RM10 Pendapatan Berterusan
Jana Pendapatan Cara Mudah & Terbaru
Portal Iklan & Bisnes Online No. 1 Malaysia

Comments

  1. semangat yg ilang itu sring kali mmbuatkn kita lemah, kkdang ilang arah...tp sbnrnya ianya pnglaman paling brhrga ;)

    ReplyDelete
  2. alhamdulilah..
    what ever happen, ingat-ingatlah Allah selalu

    ReplyDelete
  3. welcome back dear!my spirit is sring time mmbuatkn ilang we are weak..

    ReplyDelete

Post a Comment