Tuesday, October 18, 2011

(Video) Budak Kena Gilis di China !

Salam,

Saya baru je tengok video ni kat TV3...Ya Allah...sedihnya rasa...apa nak jadi dengan dunia ni..orang yang kena lenyek , kena gilis dengan van pun tak dipedulikan. Sedihnya...perkara ni berlaku di China. Seorang budak kena gilis dengan van, lepas tu orang ramai yang lalu lalang buat bodoh je. Lepas tu kena gilis lagi dengan kenderaan yang lain...astagfirullah...Ya Allah...lindungilah kami semua dari kekejaman makhluk mu...amin...Tak salah saya, budak kecil ni sekarang tengah koma. Video ni diupload di youtube khamis lalu...

Gambar budak kena gilis di china !

(Video) Budak Kena Gilis di China !

Mood : takut...takut sangat,,,..





Daftar Percuma Terima RM10
Modal RM10 Pendapatan Berterusan
Jana Pendapatan Cara Mudah & Terbaru
Portal Iklan & Bisnes Online No. 1 Malaysia

 

Designed by Alieff Artwork