Tuesday, October 25, 2011

Undur Diri...

Salam,



Kesian dekat blog ni...saya rasa takde mood sangat sangat nak blogging. Hati saya hilang entah ke mana perginya. Saya tak tahu nak luahkan apa kat blog ni. Sedangkan yang selalu saya tulis pun selalunya perkara yang tersirat...tak reti nak luah apa sebenarnya dalam yang kecamuk dalam hati ni. Saya tak tahu siapa yang boleh faham keadaan saya ni...sebab tu la saya tak reti nak bercerita pasal hati dekat sesiapa...saya undur diri dulu...

mood : ya Allah..makbulkanlah doa yang ku mohon pada mu ya Allah..sentuhilah aku dengan kelembutan mu, kasih sayang mu, jangan kau kasari aku yang lemah ini ya Allah...aku tak berdaya...



Daftar Percuma Terima RM10
Modal RM10 Pendapatan Berterusan
Jana Pendapatan Cara Mudah & Terbaru
Portal Iklan & Bisnes Online No. 1 Malaysia

 

Designed by Alieff Artwork