Jual Barang @ Aksesori Sugar Glider.

Salam.

Hye semua...buat pengetahuan semua...saya dah mula bergiat dalam menjual barang-barang sugar glider nih. Sebagai permulaan, barang-barang yang saya jual adalah aksesori seperti sleeping pouch, tunnel, peek-a-boo,hammock. Semua aksesori ni boleh digantung dalam sangkar sugar glider. Kasi cantik sikit...dan yang penting selesa bagi sugar glider nak tidur dan bermain...

aksesori barangan sugar glider =) dapatkan di www.silampuneon.com 
paling comel !





harga harga barangan ni berpatutan tau ! sila tengok di sidebar belah kanan =)

Saya akan tambah banyak lagi produk keluaran saya dan kongsikan pada semua nanti. Buat masa sekarang, sudi-sudilah tengok di sidebar sebelah kanan blog ini, sambil cuci mata sambil beli =)

Coming soon, saya akan usahakan bonding pouch bag untuk sugar gliders...nantikan barang-barang handmade dari saya ya =) 



Daftar Percuma Terima RM10
Modal RM10 Pendapatan Berterusan
Jana Pendapatan Cara Mudah & Terbaru
Portal Iklan & Bisnes Online No. 1 Malaysia

Comments