Jiwa...

Jiwa...

Sedar tapi hilang...Berani tapi gentar....Damai yang hampir resah...Nak mengungkapkan apa yang saya rasa ni memang susah...Bagaimana, bagaimana, bagaimana...Allah tunjukkan jalan yang betul untuk hamba mu yang lemah ini...permudahkanlah urusan hidupku...hukumi aku jika aku silap...tapi aku percaya kau maha lembut ya Allah...maha pengampun...maha kuasa...ku pohon hanya pada mu ya Allah...lembutkanlah dinding dinding yang keras, bersihkanlah jiwa jiwa yang kotor, damaikanlah hati yang resah, tenteramkanlah fikiran yang bercelaru...berilah petunjuk mu...hidayah mu...aku perlukan itu...

nothing impossible ... 

this love is beautiful so unforgettable ...
hold on and never let me go...



Daftar Percuma Terima RM10
Modal RM10 Pendapatan Berterusan
Jana Pendapatan Cara Mudah & Terbaru
Portal Iklan & Bisnes Online No. 1 Malaysia

Comments