Saturday, October 01, 2011

Murid Khas Belajar Nombor.

Salam...

Hhihi..dah lama saya tak kongsi gambar anak-anak murid saya kat blog kan? Diorang ni suka giler tau kalau saya ambil gambar diorang huhuhu...hari ini kami belajar nombor 1 sampai 10....rasa-rasanya budak budak ni boleh tulis tak nombor tu? jom kita tengok tulisan diorang =)

yip jun chen.. dia memang suka sangat tulis nombor

tulisan anak-anak murid sayaaa

jacky tan

writing...numbers...

david kok

yip jun chen

buat kerja pulak

tekun

dah pancing awal-awal...siapa tak buat kerja tak dapat makan kuih raya...huhu

jacky tan

jie hui
 
felicia

jacky tan and jie ying

jie ying

cheah kah chun

numbers in words...

P/s: sekarang ni saya ada lapan  orang murid khas dalam kelas ni...bayangkanlah macam mana nak kawal lapan orang murid khas dalam sebuah kelas....memang kene banyak ucap astagfirullahalazim....GULP!



Daftar Percuma Terima RM10
Modal RM10 Pendapatan Berterusan
Jana Pendapatan Cara Mudah & Terbaru
Portal Iklan & Bisnes Online No. 1 Malaysia

 

Designed by Alieff Artwork