Sugar Glider : Makan Lipas !

Salam...

Harini rasa mual mual sebab shemie makan lipas! ISh...saya tak perasan pun mana datangnya lipas tu...masa saya lepaskan shemie dengan ninja dalam bilik...saya dengar bunyi diorang makan sampai krappp kruppp krap...pelik tu. bila tengok bawah katil..rupanya shemie tengah dok stim makan lipas!! ayarkkk...geli nyer~~~~ =[

tengah syok meratah lipas bawah katil..ishhh

ngap
 alamak kantoi dengan mummy
  
mummy amau kacau yaa

sampai terpelanting kaki lipas tu yer

kalau camnie..kalau de lipas kat rumah ni shemie tolong tangkap untuk mummy la...mummy tatottt wooo !

mood : im lost..



Daftar Percuma Terima RM10
Modal RM10 Pendapatan Berterusan
Jana Pendapatan Cara Mudah & Terbaru
Portal Iklan & Bisnes Online No. 1 Malaysia

Comments

  1. hahaha..dorang ni pelik2 jugak..zoro pon makan je ap yg dia jumpa..agak2 takleh kunyah..dia kuarkan balik..

    ReplyDelete
  2. lipas pun die balun jugak iye...

    ReplyDelete
  3. Hi nice Aticle ...I like it ...Support for you...
    Go to my Guestbook Page and add your URL to my site :)Follow me too:)

    ReplyDelete
  4. comelnya shemie. tapi lipas tuh, huhu

    ReplyDelete
  5. newbie lagi..bru je nk jinakkn miko..hehe. gath? bolei gak.. :)

    ReplyDelete
  6. I heard the sound of eating until krappp diorang kruppp tu krap ... strange. look at how it looks under the bed ..

    ReplyDelete
  7. Sugar glider saya pon mkn lipas!Geli btol tgk...Nk termuntah je rasa..Buek! Mana diorang dpt lipas tu tak thulah..haha..mmg mknan diorang ke??saya bgi makanan lain diorang tak nk..sedap sgt kot lipas tu..hahaha

    ReplyDelete

Post a Comment