Penjual Sangkar & Penjual Accessories Sugar Glider.

Salam,



Hahahahahaha...habiskan gelak dulu. ! BUMP !! Dua tiga hari ini ada customer yang tanya pasal accessories sugar glider. One of my customer, is faris dari kajang. Macam pernah ku dengar nama faris ni tapi dimana ya ? Hurm...lantaklah.

anonemes : Nurul, i nak beli you punya bounding pouch dengan tunnel. Nak jumpa kat mana ya ?
neo : Jumpa di LRT Bandar Tasik Selatan.
anonemes : Aiihh dah lambat ni, stuck kat road pulak. I datang ambil kat rumah you boleh?
neo : Boleh, no 1, jalan cu3, taman cheras utama, kl.

Tup tup tadi si faris ni dah ada depan rumah. Aih...pelik pulak. Selalunya kalau orang nak cari rumah saya, mau makan berjam-jam sebab rumah saya ni susah nak carik. Hahaha...hebat betul customer aku nih.

Baachakk ! Eh...macam kenal pulak customer ni, kat mana pulak ku jumpa beliau ni ya ? Nak tau sape tak nak tau takkkk...rupenya customer saya ni ialah...ABANG NI >>>> !!

faris : la you ke yang jual barang ni ?
neo : la you ke faris dari kajang ?

Masing-masing bengong jugak. Hehehe, dulu saya beli barang kat dia, sekarang dia pulak beli barang kat saya. =)


eh eh tak salah kan kalau nak promote jap : )
Kalau nak sangkar sugar glider yang tip top , sila contact brother ni .
Kalau nak accessories sugar glider yang best , sila contact saya .




Daftar Percuma Terima RM10
Modal RM10 Pendapatan Berterusan
Jana Pendapatan Cara Mudah & Terbaru
Portal Iklan & Bisnes Online No. 1 Malaysia

Comments