Tercipta Untukku, Ungu

Aku ingin engkau slalu..hadir dan temani aku...disetiap langkah..yang meyakiniku..kau tercipta untukku..sepanjang hidupku..

Sayunye hati ini...sayu yang gembira...sebak dalam senyum...terharu pun ada...Macam apa yang berlaku ni semuanya atas kuasa Allah...yang baik itu datang dari dia...syukur sangat dengan apa yang ada sekarang...Alhamdulillah syukur Ya Allah, Ya Rabbi, Ya Rahman, Ya Rahim...=)

mood : seperti gambar di bawah...

Video lagu tecipta untukku



Lirik Lagu Ungu Tercipta Untukku


menatap indahnya senyuman diwajahmu
membuat ku terdiam dan terpaku
mengerti akan hadirnya cinta terindah
saat kau peluk mesra tubuhku
banyak kata
yang tak mampu kuungkapkan
kepada dirimu



reff:
aku ingin engkau slalu
hadir dan temani aku
disetiap langkah
yang meyakiniku
kau tercipta untukku
sepanjang hidupku



aku ingin engkau slalu
hadir dan temani aku
disetiap langkah
yang meyakiniku
kau tercipta untukku

meski waktu akan mampu
memanggil seluruh ragaku
ku ingin kau tau
kuslalu milikmu
yang mencintaimu
sepanjang hidupku



aku ingin engkau slalu
hadir dan temani aku
disetiap langkah
yang meyakiniku
kau tercipta untukku

meski waktu akan mampu
memanggil seluruh ragaku
ku ingin kau tau
kuslalu milikmu
yang mencintaimu



mood : bintang, lihatlah...dengar lah...hati ini menyanyi...hati ini tersenyum...







Daftar Percuma Terima RM10
Modal RM10 Pendapatan Berterusan
Jana Pendapatan Cara Mudah & Terbaru
Portal Iklan & Bisnes Online No. 1 Malaysia

Comments

  1. carilah kekuatan dari lagu2 yg slalu kita dgr...
    sebab kadang kala lagu boleh beri pengajaran utk kita...
    dan sedarkan semula ttg ape yg telah, sedang, dan perlu kita lakukan utk masa hadapan....

    ReplyDelete

Post a Comment