Tolong Design Blog Saya !

Salam,


Tolong Design Blog Saya ! Saya dah boring tengok blog sendiri. Rasa nak tukar angin lah pulak. Dah malas nak design blog sendiri, kali ni nak suruh orang lain yang design blog saya ni.

 So, kepada semua bloggers yang rasa diorang power dan hebat dalam bab design dan masak dengan coding blog ni, sila bantu saya untuk design blog ni bagi menarik lagi ! Sesiapa yang boleh design blog saya dengan cantik dan menarik, saya akan bagi ruang banner free di blog saya selama 5 bulan ! Best tuuuu ! Ok sekian terima kasih.

I am looking forward design blog yang simple macam wordpress, flash header, flash banner, ruang entri yang besar, tulisan yang kemas, no fancies floweries style, i suka smart je. Colour tak lebih dari 3 warna dalam blog i ni. 

Tolong nyatakan : 
Nama : 
URL Projek-Projek Blog Design :  
Bayaran : 

P/s : Kalau korang kenal sesiapa yang boleh tolong design blog dengan comel dan tawaran harga yang menarik, tolong bagi i link dia ya..thanks !





Daftar Percuma Terima RM10
Modal RM10 Pendapatan Berterusan
Jana Pendapatan Cara Mudah & Terbaru
Portal Iklan & Bisnes Online No. 1 Malaysia

Comments

  1. cm menarik...tp malang nye hmba tk kreatif nk design2...kalu stakat simple2 bole la...huhuhu

    ReplyDelete
  2. erm biasanyamereka yang saya kenal mahir dengan blogspot je.. kalau wordpress jarang. Brozool tu pulak dah lama pulak tak update.

    ReplyDelete
  3. http://www.acuroseart.com/

    http://www.whiteymommy.com/

    orang yang mengcadangkan ada credit tak hehehe...

    ReplyDelete
  4. Nak tolong tapi apakan daya, sis pun 2x5! :D

    ReplyDelete
  5. hi hi


    dah lawaalah tu...tapi biasalah orang cemerlang.....tak mudah complacent...

    ReplyDelete

Post a Comment