Keyboard Laptop Rosak Part 2.

Salam,



Ini kisah keybord laptop yang rosak pasal kes haritu. Oh ayie suhari...saya tak dengar nasihat kamu pasal keyboard tu. Bukan taknak dengar nasihat you, cuma takde orang yang arif nak buka laptop i ni dan bersihkan keyboard ni (padahal i tengok dia bukak keyboard tu senang je kot !!)..Alamatnya, nasib saya lah kan...buat muka tebal kat kedai komputer tu. Saya cakap keyboard saya rosak, tak leh guna. Dia bukak depan mata saya jer...

"cik adik, keyboard you masuk air, kita tak kira ni dalam warranty ya, kena charge ni..." 

"hump, yelah, berapa harga keyboard nih" (dalam hati..aku dah ready duit dah la wey...sengal betul, ni semua salah felicia la ni...tumpahkan kuah sup atas keybord cikgu..grr)

"saya kira harga keyboard baru dan reformat RM140..."

"boleh kurang lagi tak..."

"RM130 boleh la..120 untuk keyboard, dan 20 untuk reformat..."

"kurang lah lagi please..."

"ok oklah..RM120 ye"

"orait..." 

Ada software yang rosak..dan ada hardware yang rosak. So memang orang kedai tu kena juga betulkan laptop saya ni tanpa charge ok...bukan keyboard je masalah, bluethooth pun tak boleh connect, dan wireless pun loss connection. Tadi saya leave je laptop saya di kedai Adam...malas saya nak tunggu lama-lama kat lowyat, bontot dah kematu.

Duit terbang harini : Harga ganti keyboard laptop rosak + Reformat laptop = RM120.



Daftar Percuma Terima RM10
Modal RM10 Pendapatan Berterusan
Jana Pendapatan Cara Mudah & Terbaru
Portal Iklan & Bisnes Online No. 1 Malaysia

Comments