Jahit Langsir =)

Salam...

Semalam saya pergi jalan tar kan...pergi lepak lepak kat kamdar, nagoya, semua textile house tu kan...mata rambang siot tengok kain murah murah..hahaha. murah ke ? takde la murah sangat..tapi pantang ada duit..mesti nak beli punya la...

Anyway, semalam lalu kat tempat curtains..otak terlintas..mak aih cantiknya kalau beli langsir baru untuk bilik sendiri kan. bilik saya tu dah lama tak bertukar langsir. "mak, jom...ena nak beli langsir ready made kat atas tu"..

"ah? ready made... kan dah tahu jahit ? kenapa tak pilih kain yang berkenan di hati dan jahit sendiri ? nanti baru puas hati..." kata mak ku kepada ku.

Saya terhasut dengan kata-kata mak saya tu..lantas terus saya pilih kain buat langsir. hehehe...mula-mula nak kain kartun kartun macam baby punya room tu..tapi last last ambil kain langsir yang abstract warna hijau ni...hihih comel gak! 

malam tadi dah jahit tepi dah...hari ni nak jahit atas bawah..bahagian atas langsir tu kena letak kain letak cangkuk tuh.. =)

this is my third baby singer after baby viva neon, baby suggies... =) singer menawan keluarga bahagia
thanks mak sebab belanja mesin jahit ni...atleast i do what i love to do =) 

 operasi menjahit langsir is half way done already ! hooolaweyyy...dah siap nanti i show kat you all ok...just wait and see
 

nak tukar dengan langsir lama yang buruk niiii..

ok bebeh.... babai  





Daftar Percuma Terima RM10
Modal RM10 Pendapatan Berterusan
Jana Pendapatan Cara Mudah & Terbaru
Portal Iklan & Bisnes Online No. 1 Malaysia

Comments