Supplement Untuk Kulit Cantik.

Salam!

Saya mencari-cari supplement untuk cantikkan kulit muka..ada saranan apa-apa yang bagus tak ? Kulit saya setakat ni takde masalah jerawat..cuma ada banyak parut jerawat di dahi..dan warna kulit tak sekata. 



Sebagai langkah penjagaan kulit muka..saya cuma pakai sunblock waktu siang...dan vitamin e oil pada waktu malam pada muka saya ni..Waktu siang sebelum pergi kerja mesti saya kunyah vitamin c chewable yang perisa oren manis tu...saya percaya yang vitamin C dan vitamin  E boleh membantu melicinkan kulit...=) korang pula pakai apa kat muka or ada ambil apa-apa supplement untuk kulit lebih cantik tak ? shring laa dengan saya nih =p
Dapatkan vitamin atau supplement untuk mencantikkan kulit anda di www.enifatah.com . Serikan wajah dan kekal sihat dengan mengambil vitamin yang terbaik tanpa kesan sampingan =)


Clik Banner Dibawah untuk mendapatkan pelbagai Vitamin dan Supplement serta pelbagai tips berguna untuk kecantikan dan kesihatan !



Daftar Percuma Terima RM10
Modal RM10 Pendapatan Berterusan
Jana Pendapatan Cara Mudah & Terbaru
Portal Iklan & Bisnes Online No. 1 Malaysia

Comments

  1. Selalu dtg blog neo..tp xsmpt tggl komen..akk pn tercari2 skin care..btw..akk nk cuba safi rania gold...jom!

    ReplyDelete
  2. hye neo..lme kte xkomen..i jus want to sharing lah.hehe

    muke biasenye mmg perlukn sunblock utk elakkn jeragat @ pigmentasi utk jangka mase akn dtg.muke kite xleh tededah sgt dgn chy mthari.

    then pakai lah any pelembab spy muke kite xkering.tp klo kulit beminyak pakai lah any penyegar.

    tia amelia or sri mwr ok jgk..but depends on kulit kte jgk.ade yg sswai ade yg x.klo x sswai tu jgn lah slhkn produk tu pule.hehe

    supplement dlmn, kunyah vit c chewable mcm neo buat tu pn ok jgk.other suggestion, mnum collagen.tp tulah.neo pn muda lagi.xdigalakkn sgt lah..just rjinkn mkn buah and veg pn dah ok..hehe


    btw..jom singgah http://comelinesszaty.blogspot.com/2011/09/bile-perempuan-berkias.html

    ReplyDelete

Post a Comment