Monday, October 10, 2011

Kenaikan Gaji Tahunan Sistem Saraan Baru Perkhidmatan Awam (SBPA).

Salam semua ! Camne , apa perasaan korang semua bila gaji dah naik ni ? Macam-macam plan nak buat ye tak ? Rumah belum beli...kereta belum beli...nak kahwin lagi...harga barang dan hartanah naik lagi...semua nak guna duit kan ! Dengan kenaikan gaji tahunan ni diharapkan dapat mengurangkan bebanan kos sara hidup kita ! Terbaikkkk...

Yeeha gaji cikgu naik lagi =) Seronoknya....yang ini baru kenaikan gaji tahunan. Belum tambah elaun pendidikan khas yang bakal diterima setiap bulan RM250...Rezeki...Alhamdulillah. Harap-harap ini bukan sekadar cakap mulut je ek...realisasikanlah kenaikan gaji kami heheh ! 

Credit : Facebook Asyen Kamen Jr 가면


Credit to Mat Sentul



Kenaikan gaji tahunan Sistem Saraan Baru Perkhidmatan Awam(SBPA)

Gred 1-16 : RM80
Gred 17-26 : RM120
Gred 27-40 : RM160
Gred 41-48 : RM220<----- saya di sini !
Gred 52-54 : RM260
JUSA A,B,C : RM320....


So cikgu cikgu sekalian...segala rungutan, penat lelah mengajar tu berbaloi jugak sebab gaji dah naik ni...buat kerja baik baik...bagi all the best dalam career masing masing ok ? Tak mau malas malas lagi ok?Baru semangat sikit nak bekerja ye tak!  Hehehe...Terima kasih kerajaan sebab naikkan gaji kami...jom undi Barisan Nasional ! Apakah kempen di sini ? Hehehe...

P/s : Yang kerja private tu camne lak ek..jangan rasa tersisih la yer...korang pun dapat bonus gak kan ? Untung kerja gomen ni...bak kata mak den laaa...




Daftar Percuma Terima RM10
Modal RM10 Pendapatan Berterusan
Jana Pendapatan Cara Mudah & Terbaru
Portal Iklan & Bisnes Online No. 1 Malaysia

 

Designed by Alieff Artwork