Monday, October 24, 2011

Hukum Modelling & Photoshoot.

Salam,

Saya sekadar berkongsi sahaja ya, untuk peringatan semua termasuk diri saya sendiri...maklumat ni saya dapat dari blog farysa. Saya terfikir...ramai juga antara kawan-kawan di facebook kerjanya modelling dan photoshoot sana sini. Nampak macam seronok je kan...tapi jom kita tengok apa komen ustaz tentang gaji dari kerjaya modelling dan photoshoot ni. 

gambar sekadar hiasan ya...



Ini hukum jadi modelling dan photoshoot. Bagaimana pula hukumnya jika jadi photographer pulak ye ? Mesti jatuh hukum haram jugak kan kalau ambil gambar tak tutup aurat ke apa ke...So kamu semua beringat-ingatlah ye. 

Perkara ni bukan main-main ek...sebenarnya banyak benda halal haram yang kita ni main langgar je. Dah jadi kebiasaan pulak. Harap-harap kalau ada yang arif tu silalah bagi nasihat dan tunjuk ajar bagi kami yang tak arif bab agama ni...





Daftar Percuma Terima RM10
Modal RM10 Pendapatan Berterusan
Jana Pendapatan Cara Mudah & Terbaru
Portal Iklan & Bisnes Online No. 1 Malaysia

 

Designed by Alieff Artwork