Hello Silampuneon is Back!!

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang In the name of Allah, Most Gracious, Most Merciful

Assalamualaikum blog yang berhabuk ! Alhamdulillah pagi ni siap saya punya breakfast roti gardenia pizza ! (mohon kerajinan buat breakfast ni berpanjangan lah) Dapat makan sama sama dengan suami sebelum dia pergi kerja, siapkan bekal nasi untuk dia, alhamdulillah !

By the way sekarang tengah school holiday, jadi saya bergoyang kaki jer dengan baby kat rumah. Mesti orang ingat saya dah delete blog ni. OMG saya syg kot ! saya selalu tunggu je masa bila nak publish sedangkan post post sebelum ni campak masuk draft je. Entah mungkin takde keyakinan nak publish kot ?

Kehidupan lepas kahwin ? lepas ada anak ? Heheh...so far so good. Kahwin tak lah mudah macam bercinta ? bercinta kita boleh off telepon, lari gateaway dengan girlfriends, break up , pecahkan sim card, tukar no telepon dan sebagainye kan...hahaha bila ada pape masalah kene hadap, kene bincang, kene jugak selesaikan kalau boleh hari tu jugak jangan bg meleret leret. Itulah marriage :)

Sedar tak sedar, hujung-hujung saya habis Master Special Education, saya pun kahwin. Sedar sedar, hampir setahun kahwin dah keluar seorang baby girl. Sedar tak sedar Aleeya Husna pun dah 6 bulan, dan Alhamdulillah bulan Febuari 2019 nanti suami saya pun akan mula is Master Education Journey !! Alhamdulillah semuanya saya panjat syukur pada Allah yang mengatur setiap sesuatu dan diiringi doa doa dari ibu ayah adik beradik dan kalian semua. 

Thanks gaisss :) 

Nah seketul gambar latest saya :) Line kat rumah ni...subhanallah !!

Mr & Mrs Roena, & Aleeya Husna :)



السلام عليكم ورحمة الله وبركاته May the Peace, Mercy, and Blessings of Allah be Upon You في أمان الله May Allah Protect You

Comments