Good, Better, Best.

Assalamualaikum..

Hai blog silampuneon. Apa khabar blog ? Apa khabar tuan blog ? Blog stabil...tuan blog ni yang tak berapa nak stabil ni...tak tahu lah sampai bila...

Dah lama tak update blog...dulu bila hati gembira je nak update blog. Gembira je nak update blog. Tapi sekarang...entah bila rasa gembira macam dulu tu nak tiba. Susah sangat nak muncul...

Rasa down sangat sangat sejak akhir akhir ni. Rasa nak tertonggeng je... :-( Perasaan down ni bertimpa timpa bila arif dengan insyirah tak lagi duduk kat rumah ni. Diorang dah pindah kelantan. Kalau tak semuanya dengan Cik Na...

Pejam mata celik mata semuanya teringat budak dua orang tu. Sayu...sebak. Bergenang air mata terngiang ngian diorang panggil Cikna setiap kali cikna bangun tidur...nak pi kerja...setiap kali nampak cikna..cikna nak solat, nak mandi, nak makan, nak buat kerja sampai tak jadi buat kerja, nak jalan, nak berkebun, nak buat semua benda mesti ada diorang berdua...entahlah, perit sangat rasa rindu ni pada diorang.

Bila dah mood takde..macam segala benda rasa malas nak buat. Padahal Allah dah tentukan setiap kesulitan itu ada kemudahan...bersabarlah..pasti Allah gantikan dengan sesuatu yang lebih baik...

Alhamdulillah, nasiblah kat rumah ni masih ada baby ! Ada Nur Ariq Iman Anaqi...tu je la pengubat jiwa raga gelora tsunami. Huhu...saya nak berada kat baby baby selalu sebab diorang la penghibur jiwa...sebab diorang tenyata AHLI SYURGA..memandang wajah Ahli syurga ni tiada jemu...thanx Allah...

5 Jun 2014. Harini ada sahabat yang bernikah, dan berkahwin esok. Tahniah...insyaAllah kalau ada kesempatan nak jugak singgah di Batu Pahat.

Buat sahabat saya yang kat Jelebu sana tu, tahniah selamat pengantin baru...nak jugak tengok gambar kahwin awak !

Saya rasa sangat sangat takde mood untuk buat semua benda...saya mengharap sesuatu yang boleh buat saya gembira...tapi saya pun tak tahu ape benda ! Ok lah...babai !


a short note for all..



Assalamualaikum...


Comments