Friday, January 03, 2014

Tunggu Hujan Reda...

Assalamualaikum...

basah.
sejuk.
kuyup.

tak sudah dengan tu...

lagi best...

keempat empat tingkap kereta dibiar terbuka hampir separuh untuk mengurangkan suhu kereta kononnya.

4.07 petang masih berada di sekolah, berseorangan.

berlari dengan payung yang tak berapa nak kembang dalam hujan lebat...dengan harapan nak tutup tingkap kereta...

tengok tengok kuyup seat kereta...

weehuu...redah je la...

alhamdulillah
subhanallah
allahuakhbar

Niat hati nak balik, tapi tak jadi sebab hujan lebat sangat...jadi duduk melepak di office sambil sambil makan chipsmore yang dibeli kat 99 speedmart pagi tadi.

tunggu hujan reda. 

waktu asar pun dah nak masuk ni. alang alang semayang asar dulu baru gerak :)


anyway, nak kongsi gambar kenangan kat sini :) ... selamat selamat selamat semuanya ! Moga Allah permudahkan jalan dan urusan, selamatkan kami dunia akhirat, jadikan kami insan soleh solehah, jadikan kami hamba yang taat, untuk ku, keturunan ku, sahabat sahabatku dan semua umat islam...

cikna and insyirah






 

Designed by Alieff Artwork