SJK (C) Sam Yoke {Gambar Pembinaan Bangunan Baru}

Assalamualaikum semua,

Halo hali halu...dah solat subuh ke semua ? Alhamdulillah...lama tak bercot cet dalam blog kesayangan ni kan ? Harini i nak share sikit pasal perkembangan bangunan sekolah sam yoke yang tengah nak naik ni :)

Bangunan baru ni ditubuhkan sebab sekolah sam yoke dapat dana sumbangan dari pihak NGO. Memperlihatkan bangunan pendidikan khas yang begitu daif...bangunan ni didirikan untuk semua warga sekolah terutamanya untuk murid berkeperluan khas...

Saya harap sangat bila bangunan ni naik nanti..bangunan ni mesra OKU...ok ? Satu lagi..saya harap sangat mutu tandas dinaikkan sebab di sekolah sam yoke..saya kalau kat sekolah pun tahan je nature call sebab tak suka pergi tandas dia...haha...

Ok, inilah gambaran tempat saya bekerja sekarang... :)









 dan...yang ni pulak gambar kelas dan gambar keseluruhan warga pendidikan khas sjkc sam yoke...



Alhamdulillah, masuk tahun 2014 ni...genaplah 4 tahun saya mengajar di sjk c sam yoke...macam tak percaya..tapi itulah hakikatnya :) Huhuhu...walaupun banyak cabaran dan rintangan...kena tempuh juga...sebab inilah ujian maha kecil Allah nak uji :)

Happy 4th years anniversary cikgu nurul !




Comments