Pages

Tuesday, October 29, 2013

Sedihnya !

Assalamualaikum...

*skarang ni tengah nanges laju laju* sebab dari petang tadi saya cari barang tak jumpa :( Stress gila wui...mana lah charger yang saya beli tu...dah la comel charger tu..siap usb yang comel... huaaa...pls pls pls kamu jangan hilang ! (nyanyi lagu alif satey japs)

Hari sebenarnya nak siapkan kerja kat rumah kononya...nak siapkan SKT...sasaran kerja tahunan...arghhh bila otak asyik pk barang hilang tak jumpa jumpa ni, terus mood buat kerja hilang (banyak nya alasan wuiit) hurm...nak nanes dalam baldi... :(

Ok semua...

Kalau kita stress kita kena makan...jom kita g NGap dulu k...

Allah yang maha kaya, berikan aku jalan dan petunjuk mu agar ku jumpa charger ku yang baru dan comel itu...Ngaaaa... Nguaa...


 yela .. kalau hilang nak wat camne...tapi... hurm..baru lagi tak sempat guna lagi ni..missplaced je ni...
PASAL NI JE PUN NAK CERITA KAN !!!!

 




 

Designed by Alieff Artwork