Friday, October 18, 2013

Sabtu, Bawa Budak Pergi Latihan Bola !

Assalamualaikum warahmatullah...

Ahhh ahhh ahhh (apakah terjerit jerit ni neo oi) takpe je jerit dalam hati...

bos : Cikgu nurul, sabtu free tak ?
me : Err...sabtu ni memang tak buat apa apa. (oh no! ni mesti ada udang sambal disebalik petai ni)
bos : Boleh bawa budak budak bola sepak pergi latihan di sk jalan batu tak ?
me : Errr...haaaa....(!)
bos : Takde cikgu lain laa yang boleh pergi...
me : Haaa....k..kk...
bos : tq ye nurul :)
me : Ngaaaaa (ternganga jap)

October, berikan aku sinar mu :-) (entah apa saya buat dengan bola sepak ni) adakah permainan bola sepak ni akan menjadi kawan baik saya selepas ini ? Apakah...ku rasakan diriku seperti sotong bermain bola di padang yang luas....

Bukan apa...bila dgr bola sepak...kita mesti bayangkan lelaki kan ? Cer kalau perempuan yang main bola sepak...aihhh memang rasa nak pengsan. Adehh...



Takpe takpe, nanti budak budak pergi latihan, saya duduk tepi je ok ! Budak budak semua cayokkkk main bola !!!


Takpelah, kita hidup kena lah menyenangkan kerja orang lain. Kalau boleh mana yang orang lain tak sanggup nak buat tu...biar kita cuba buat..supaya orang lain happy....pesan mak, mati biar berbaloi...soo itulah yang saya cuba buat...mana yang rasa tak nak...buat je lah...mana yang terdaya..bantu je laa...ok ? dapat pahala, Allah bagi ! Walaupun hakikatnya kita tidak selalu dihargai... :)

Go nurul, u can do it !







 

Designed by Alieff Artwork