Risau, Tournament Bola Sepak Dah Dekat :-(

Assalamualaikum semua... ( muka i sedang monyok )

*letupkan jari jemari dulu baru taip laju laju...krupp krappp* Suddenly i feel sooo worried : siapa nak train budak budak i bola sepak..tournament dah nak dekat ni on 9 November ni :( 


oh anak anak murid ku :( jom kita berlatih bersungguh sungguh start minggu depan ok !!! 
kalau tak menang pun takpe sekurang kurangnya kita pulang dengan bermaruah...apakah !!


Rasa nak jerit nangis nangis...terbawak bawak dalam mimpi dah ni...risau gila...Rasa nak demam pun ada ni bila fikir budak budak belum start training lagi !

Walaupun saya ni dah pergi kursus kejurulatihan bola sepak minggu lepas...saya bukan pandai train budak pun...ahhhhh...camne nihh hoii...dah la saya ni pun memang kaki bangku punya orang...

apaa tak caya, saya pergi kursus bola sepak ??
ini gambarnya...waaaa...saya rasa sayalh orang paling lembik dalam kursus ni :(
tapi sebenarnya saya gagahkan jua...sebab niat nak tuntut ilmu...
***cari gambar cikgu neo sekarang!!***

 

Tarikh dah nak dekat ni :( 

Ya Allah permudahkanlah, bantulah hambamu ni untuk mempersiapkan budak budak supaya diorang boleh main bola sepak dengan baik...

Sekurang kurangnya nanti masa tournament tak lah malu main bola sepak dengan budak budak sekolah lain... huaaa...

Kalau tak, saya akan pakai paper bag tutup muka...huaaaa... :( 
 

Harap harap mana mana cikgu yang pandai main bola sepak tu...tbantu bantu lah budak budak bola speak tu nanti...belum start training main bola sepak pun...sebelum ni training fitness je :(

Allah ! :-(
 





Comments