Booth Colour Blocking & Hijabista : Rasta TTDI 26 October & 27 October 2013 !

Assalamualaikum semua pembaca dan peminat Haira' sekalian..saya nak buat pengumuman ni :)
Nampak tak poster kat bawah ni...haaaa..saya ada buka booth di sini pada hari sabtu dan ahad ni ya... sila datang ya !
OKLAH.Jumpa kamu semua di sana ye ! 26 & 27 oktober 2013 ni tau...sabtu ahad,...

GERAI NO.40 !!!
RASTA TTDI !
time : 10 am - 6 pm




jumpa saya kat gerai 40 ok :)  see you !!
26 & 27 OKTOBER 2013 ni, Haira' Hijab & Hanatomei Collection usaha sama saya dan rakan kongsi saya akan berniaga di Bazaar Rasta TTDI :)
Ini sebenarnya first attempt saya untuk berniaga di tapak..atas usaha sendiri, titik peluh sendiri..dan bermula dari bawah, dari zero...huhu...ini adalah sebahagian dari usaha saya untuk menambah ilmu dan pengalaman dalam bisnes ni :) We will see how...banyak nak kena belajar lagi kan ! So many thing to prepare too !

InsyaAllah...
Dalam perjalanan untuk memperkenalkan brand Haira' ni..., semestinya bukan mudah. Huhu...Yang penting...konsep muslimah "style with iman" tu kena jaga... :)  
Antara produk produk kami : :) aaaahh banyak sgt gambar, apakata terjah je blog Haira' saya ni...www.hairahijab.blogspot.com dan juga facebook kawan saya ni  Hanatomei Collection :) terima kasih ! saya menjual muslimah produk :)




 Kalau tak keberatan, free, meh laa datang... thans for the supports yaaa ! Muahh love you !



Comments