Sugar Glider : Cuba Guna Paperlitter Pulak :)

Assalamualaikum semuaa....

OHYAAAA ADA BERITA GUMBIRAAA> >>_<<

Iklan pertama : MUMU beranak lagiiiiiiiiiiii hehehe...ok jom sambung !

Iklan kedua : Salam Pets Lover Malaysia :) Jangan lupa panggil sanak sedara korang like dan share FACEBOOK GROUP Pets Lover Malaysia ye !

Semalam masa jalan jalan kat The Mines, saya teringat yang habuk hamster yang saya guna untuk sugar glider saya tu dah habis. Walaupun ramai orang tak suggest serbuk kayu hamster tu..saya belasah je laaa..tu je yang pantas dan murah kan...so far ok je baby baby saya tu...

Ohh, masa tu saya memang cari serbuk kayu tu...lepas kena ceramah dengan adik kat Pets Lover  Centre nih...saya pun terpengaruh untuk guna paperlitter untuk sugar glider saya nih...katanya..serap basah dan serap bau...boleh tahan lama...saya pun beli laaa dalam RM32.00 kot...5 kilo...=) Entah macam mana outcome nya nanti saya pun tak tau .. harap harap lebih mudah bersih dan efisyen...

Trust me , bila korang ada 10 ekor sg ke atas...berak kencing sugar glider tu cam cuperb banyak kottt...soo..busuk dia extra...kena extra rajin ok ! so kena cari alternatif untuk cage tu sentiasa bersih...supaya dorang selesa dan happy...dan cergasss


haaa ni la die paper litter ... recycled paper dan ada batu batu kecil sikit...


saja saja beli yogurt drop nihh hehe..perisa blueberry ke ape tah...


ni laa dia pets lover centre..kat the mines ada tauu :)

bersih dah cage sugar glider saya.. hihihi


sempoi je kan :) sayang laju laju !!


Comments