Sunday, September 15, 2013

Cousin Yang Sangat Comel.

Assalamualaikum...

Comelnya ! Budak dua orang ni anak sedara saya...(mak punya makcik punya anak punya anak @ nenek alang punya cucu laaa...) haaa tau tak tau tak ? Heh, mesti la korang tak tau...saya pun kalau tak datang sini tengok dorang saya pun tak kenal anak anak sedara ni...

Hikmahnya dan manisnya disebalik syawal...dapat jumpa budak dua orang ni. Setahun sekali jumpa ye tak ? Kadang kadang bila tengok muka tahun ni...lain..tahun depan dah lain...huhu...macam tu la hidup bersanak saudara...kena saling kunjung mengunjung...baru lah kenal...kalau tak..sedara mara pun susah nak kenal ye tak ? :)

Tengok la.. bila saya nak tangkap gambar je macam macam aksi diorang buat..jenuh nak layan tapi seronok sebab diorang ni comel dan pandai sangat...:)

diorang ni bukan adik beradik..tapi cousin...















jumpa lagi ye lain kali muah muah :)
 

Designed by Alieff Artwork