Promosi Produk Kecantikan & Kesihatan Shaklee !

Assalamualaikum semua !

Dapatkan wajah yang lebih cantik tanpa jerawat, sekata, dan menawan dengan produk Shaklee ! :) 







Shaklee adalah peneraju dalam dalam industri vitamin/supplemen yang kini mendapat tempat di Malaysia. Ianya diperbuat daripada bahan-bahan semulajadi yang dijanji keberkesanannya malah juga dijamin HALAL. Setiap produk Shaklee mendapat kelulusan HALAL dari pihak ISA (Islamic Services of America)  yang diiktiraf oleh JAKIM.

57 tahun yang lepas, Dr Forerest C Shaklee telah mempelopori gerakan untuk menjadikan dunia ini lebih baik – dunia sememangnya tidak dapat dipisahkan dengan alam semulajadi. Beliau sedar yang kesihatan optimum hanya boleh diperolehi melalui alam semulajadi sahaja. Sepanjang 50 tahun, Shaklee telah bertungkus lumus menghasilkan produk semulajadi yang selamat dan berkesan serta sememangnya diperbuat dari alam semulajadi. 

Produk keluaran Shaklee juga telah dijamin Sentiasa Selamat, Sentiasa Berkesan dan Sentiasa Mesra Alam. Ini kerana di Shaklee, keselamatan adalah sangat penting, malah setiap produk akan melalui ujian sehingga 350kali bagi memastikan tiada unsur pencemaran dan bahan bahaya. Setiap tahun, sehingga 80,000 ujian juga dilakukan bagi memastikan ketulenan sebenar dan kebolehan potensi. Produk Shaklee juga dijanjikan sentiasa berkesan melalui ujian-ujian yang dilakukan. Malah terdapat kajian yang dilakukan pada tahun 2007 yang menunjukkan bahawa mereka yang mengamalkan Shakleee mempunyai kesihatan yang lebih baik berbanding mereka yang mengambil supplemen jenama lain ataupun yang langsung tidak mengambil supplemen. Oleh kerana Shaklee mahukan yang terbaik untuk alam semulajadi, maka rangkaian produk pencucinya juga dijamin mesra alam, malah diiktiraf sebagai Climate Neutral TM.

Rangkaian produk Shaklee adalah terdiri daripada produk Kesihatan (vitamin), Kecantikan dan Bahan Pencuci Rumah. Kesemua produknya sentiasa mendapat tempat di hati pengguna, terutamanya produk untuk Penyusuan, Kecantikan, Kehamilan, Kesuburan, Kesihatan Asas dan sebagainya.




Shaklee ID : 889130

Shaklee ID : 889130
Menjalankan bussiness Shaklee secara online & offline ke seluruh Malaysia, serta COD di Kerteh, Paka, Kemasik dan kawasan yang berhampiran khas untuk anda ^__^ Feel free to contact saya @ zahanis : 0192826397



Comments