Thursday, June 13, 2013

Klinik Kesihatan, Bandar Tun Razak.

Assalamualaikum.

Dari minggu akhir cuti sekolah lagi rasanya mood sakit ni datang. Tapi wat bodo je sebab takkan lah nak ambil MC bila sekolah mula nak buka kan. So tahan..relek je. Dua tiga hari makan panadol.

Semalam pulak escort budak sekolah pergi main bowling di Ampang Point. Hampir hilang suara masa balik tu. Balik balik je terus rasa biol kepala..Niat mmg nak ambil MC tapi bab bab pergi klinik laa paling saya malas sekali tau.

Asal g jumpa doc je terus sakit hilang. Asal jumpa doc je terus demam tak berapa nak panas. Terus suara jadi okay. Hehe..selalunya camtu lah.

Harini tak kira. Nak MC gak..gigih jugak keluar pukul 6.45pagi pergi klinik kesihatan bandar tun razak. Sampai kol 7.15pagi camtu.

Harap haraplah dapat MC dan ubat ubat yg sepatutnya..zaman sekarang kos dan ambil MC dan beli ubat pun tinggi gila..so mana yang boleh jimat..kita jimatkan okay..klinik kerajaan bayar RM1 jer sekali pendaftaran seumur hidup..lepas tu tak payar bayar dah..semua free..

Sekian..

Wassalam..





posted from Bloggeroid

 

Designed by Alieff Artwork