Sunday, June 02, 2013

Kitchen Project : Buat Cinnamon Rolls !

Assalamualikum, yeah kali ni blogging marathon.


Minggu ni direct nak duduk berkubang kat dapur je. Benda lain taknak buat..asyik nak main ,main dengan encik OVEN. Heh...bercinta dengan encik oven laa jawab nye yer..

Sebelum ni pun pernah buat cinnamon rolls. Sebelum ni lagi sedap daripada yang kali ni punya..sebab kali ni punya DOH terlampau cair (percaya sangat dengan resepi internet tu huhh) tapi in the end, outcome tetap nampak seperti cinnamon rolls...weehuu...

ada yang terbakar tu...buat taktau je laa kan..apa moto kita adik adik sekalian ? Kalau sedap makan sampai licin, kalau tak sedap sila buang hahaha...

Nak tau cara buat CINNAMON ROLLS sila klik sini.
antara kenangan kenangan silam bersama CINNAMON ROLLS >>

kesimpulannya mari tengok gambar cinnamon rolls. which is my favorite !










TADA !!









 

Designed by Alieff Artwork