Pages

Sunday, June 02, 2013

Kitchen Project 1 : Buat Pizza Hut !

Assalamualaikum semua. harap semua sihat bulat !


Harini rasa cam takde mood je. swingee ! Kenapa ? Sebab...rahsia. jeng jeng jeng...so, kalau kita tengah takde mood, seelok eloknya kita buat sesuatu yang berfaedah. Jadi harini saya nak buat pizza lah. Hump...


Hajat di hati nak buat roti yang manis manis hari ni. tapi cari cari resepi takde yang berkenan di hati..soo, dah buat dot manis, tapi nak buat pizza gak..so roti manis..topinng pizza okeh...shhhss..takde sape tau ni..dah siap masak orang orang kat rumah ni NGAP je la...balon. Rasa tak sedap boleh buang. Kalau sedap makan sampai licin OK ?

sempoi..




Kepada yang tak reti camne nak buat DOH ROTI, sila klik sini 
Kepada yang tak reti camne nak buat PIZZA, sila klik sini
Kepada yang nak belajar masak sempoi sempoi, klik sini
TAK SEDAP JANGAN MARAH nanti kena jual !


ok, biarlah gambar berkata kata kepada kalian semua..









TADA !!





 

Designed by Alieff Artwork