Kenduri Kahwin Norika & Anuar di Kulim.

Assalamualaikum warahmatullah hiwabarokatuh (macam org pidato bagi salam)

Berdirinya saya disini adalah untuk membentangkan beberapa keping gambar akad nikah si Norika & Anuar yang sempat saya hadiri masa 27 Mei 2013 , Isnin lepas. Disebabkan actual kenduri is on 1 june 2013 dan banyak sangat kenduri kena attend, so saya dapat pi tengok diorang akad je lah ya...sowweee... :) Hehehe..

Alang alang dah sampai kulim, saya pun menumpang kat rumah orang laaaa..tq laa to cik aqilah sebab sudi bagi saya tidoq rumah hang dalam 2-3 hari tu... hehehe...

papehal pun kita ucapkan tahniah la kepada Puan Norika sebab dah tak bergelar anak dara lagi dah ye...dengan rasminya telah terkick out dari geng geng single...(apakahhhhhhhhhh).

ok sempoi. jom tengok gambar pulak.
penat edit kat potoscape tau !









Comments