Pages

Saturday, June 29, 2013

2 Round 7 Kilometer !

Assalamualaikum semua !

Love love you all. Kita kena kurangkan benci dendam kesumat walaupun benda tu normal wujud dalam hati. Betul tak ? Tak payah nak hipokrit sangat lah. Tapi ingat la...kalau tak suka seseorang tu..janganlah benci pada orangnya..benci pada perangainya je la kan. Dan beringatlah, kita pun bukan perfect sangat. Apa apa pun, benda jahat sebesar zarah pun dicatat, begitu juga perkara perkara yang baik kita buat. 

oh harini kan. 

Kita jalan jalan naik basikal lipat neos7 kita ! hueww...cam biasa memang nak kasi peluh peluh sikit. Harini buat dua lap jer. Nanti esok esok kita kasi up beberapa lap lagi ikut kemampuan diri. Hahaha..2 lap pun nak kecoh. weee..

ok jom kita pi cek kat google berapa kilometer kita kayuh harini. puiiih ! (penat gila edit gambar map woi) blarghh...

ok, inilah gambar map ...saya buat dua kali pusing. so total around 7 kilometer laaa...

Seronot sangat sebab dapat keluarkan peluh woi. lepas ni nak target keluar sikit dari taman perumahan..heee..nak pergi lake kat bandar tunhussien on, tapi cam banyak kereta pulak lalu lalang kat situ..kang kena pakai astronout costume pulak sambil nek beskal..ish malu lak.

Papehal pun gambar beskal laa ape lagi! nama saya nurul. nama blog saya silampuneon. orang panggil saya neo or neon. basikal saya pun nama neos7 ! Hehehee..suka !

gambar peloh...peloh je ok !





lepas ni nak target muscle kat bahagian peha, bukan lagi lemak...hurm..takyah laa pi bazir duit g celebrity fitness...malu i..kikikiki..

holiaou ! harini rasa nak buat GINGERBREAD MAN...jom buat jom ! 
weeee...




 

Designed by Alieff Artwork