Pages

Saturday, May 25, 2013

Hasil Karya Budak Budak (Poster Colour).

Hallo ! Assalamualaikum !!!


 Ini semua hasil karya anak murid saya :) Gambar saya yang lukis.. pastuuu suruh diorang warna pakai psoter colour...hasilnya......comel kan kan kan !

Biasalah budak budak, kalau bagi pensel warna diorang dah boring dah. Bila bagi main poster colour..habis semua dengan lantai dengan dinding berwarna warni...macam macam hal yang boleh buat sakit ulu hati...cehhh..papehal pun i lap you alls..


hasil karya budak budak ppki sjkc sam yoke
 
 




 senyum senyum hihihihi :)



 



Yang ni pulak masa tu saya boring boring, bila tengok kat dapur sekolah ada ubi kentang...so saya buat mashed potato dengan budak budak ni..seronok laa diorang ! :)


 




ok bai tu je ! :)



 

Designed by Alieff Artwork