Cuci Gambar Murah & Online ! Part 2.

Assalamualaikum semua :) Semoga semua comel comel selalu ok muah muah !

Harini nak sambung sikit cerita pasal saya cuci gambar secara online aritu...first time ni soo agak teruja nih !! :) Hehe..gambar gambar sebanyak 285 keping telah pun selamat sampai ke pintu rumah saya. Amekawww...banyak gila aku cuci gambar ! Nak muntah nanah bile tengok gambar sendiri banyak gilaa...wuaa..

 








Komen :
- packaging pos cantik
- gambar dibungkus dalam keadaan baik.
- kualiti gambar cantik, glossy paper
- servis cepat, dalam 2-3 hari dah sampai rumah (saya order hari sabtu, saya dapat hari Isnin)

Ok lah memang terbaik la servis dari eoe.com ni :) Lain kali boleh cuci kat sini lagi...cuma saya tak tahu sama ada dia sediakan servis untuk masukkan dalam album sekali ke tak...jenuh woii nak masukkan gambar dalam album XP kikiki..tapi seronok kalau masukkan sendiri..

haaah satu album besar ni gambar pergi Singapore je..macam pergi London pulak kata mak den haha..padahal singapore je pun !






Ok tips kalau nak beli album gambar pulak..ni saya nak cite sakit ati sikit.. nak cari album saya pun pergi la kat Tesco kononnya murah la..pastu satu album 35.00...dua dah RM70...dapat 10 mukasurat je !! ngengggg...benci aku...takmau beli album kat Tesco lagi huaa mahal !


 

pastu kan disebabkan sakit hati sangat punya pasal..,malam tu jugak saya start enjin kereta pergi jaya jusco...dapat album besar siap cover lagi..40 mukasurat baru RM19.90 !!! Beli dua baru RM39.80 !! huaaa puas ati saya...hurmm...

ok semoga mendapat pengajaran lepas ni. huh
k bai
assalamualaikum !
p/s : sungguh teringat akan sesuatu ! 
haaahh glad to share this with yall...click this

Comments

Post a Comment