Saturday, May 11, 2013

Berkebun Untuk Bakar Kalori !

Assalamualaikum warahmatullah hiwabarokatuh...


Setiap kali makan, kita akan bertambah kalori. Jadi, kita kena fikirkan cara cara untuk membakar kalori. Contohnya macam berjalan, berlari, berdiri, berkebun...hehehe...mengikut statistik orang yang sehat adalah orang yang rajin melakukan kerja berbanding dengan oramng yang duduk sahaja tak berbuat apa apa !

So saya pun berlari lah 2 round kat padang sekolah tu. Lepas tu...amik towel letak kat leher (dah macam petani dah) pergi pulak berkebun kat belakang sekolah. Semangat siot nak tanam pokok mulberi !!Nantikan hasilnya nanti okeh semua ! Sayang korang laju laju....zassss !!

masa ni saya tengah tanam pokok mulberi...hurm, harap harap ,menjadi...











 

Designed by Alieff Artwork