Sugar Glider : Kejora & Arjuna Posing Atas Carrot !

Assalamualaikum semua :)


Rindu nak tengok perkembangan sugar glider saya ? Harini ada mood nak update sikit setelah seminggu menghilang dari dunia blog....takpe lah, takde yang rindu !!


Ok.. 1, 2, 3 !!!!!!!!!!


Buat pengetahuan semua, Kejora dan Arjuna merupakan sugar glider yang ke - 17 yang pernah saya bela :) Termasuk lah yang beli dan beranak pinak... hehe...sooo cute and amazing kan ! Minat sangat saya kat diorang ni :)












amacam ? tak tahan dengan kecomelan kejora dan arjuna kan ? 
not for sale yaaaa !!



Comments

  1. huhu..commel sgt3x
    rindu sangat2 suggies2 sy yg dekat kampung..x sabar nak balik cuti sem :(

    ReplyDelete
  2. saya ade 2 ekor sugar glider, sekor betina sekor lagi jantan. yang jantan tu okay, manja tapi yang betina tu mcm pemalu skit lah. susah nak dekat, bila pegang je dia lari. camne nak manjakan dia eh?

    ReplyDelete
  3. comeyyy mcm suggie saya.. hehe :)

    ReplyDelete

Post a Comment