Masalah Jerawat : Rindu Kulit Muka Yang Dulu =(


Assalamualaikum warahmatullah..


Rasa nak nangis je..tapi dugaan betul ! Hahaha...tula tak jaga muka elok elok main belasah je pakai macam macam kan..amik kauuu..now tengah nak recover balik. Sementara nak tunggu recover kena ada bekap concealer hahaha !

Kantoi kan !


Yes, rindu kulit muka yang dulu. Takpe...sabar sabar k...pelan pelan..tolonglah hilang wahai parut jerawat...ok sayang semua..i love you...takpe..usaha dan tawakal..pastu kita doa banyak banyak k...


dulu memang banyak jerawat kecik kecik kat dahi jer.. tapi jarangg aarr tumbuh kat pipi woi.. dulu orang cakap sebab stress, so jerawat naik kat dahi...
sekarang dah lama tak stress stress ni...mula lah jadi terlampau happy kan..bila terlampau happy kau..naik pulak jerawat mawat kat pipi pipi ku..huaa....

 2009

2010
mulut siap ada gula sebab baru lepas makan kuih keria..
ohyeah

2011

2012
 Waktu tengah diambang ke-gembiraan yang teramat sangat sangat :) Hehehe..kenapa saya gembira ? sebab saya dah tak hidup dengan stress ! Saya hidup dengan gumbiraaa ~


Saya rasa kan kita tak boleh happy sangat..kalau gelak banyak sangat mungkin ni jadinya !!! dulu saya tak banyak gelak..now gelak je keje..agak agak sebab tu ke jerawat saya naik ni adoi ! Takmau gelak gelak sangat la camni.. nak duduk duduk diam je...supaya jerawat tak aktif T_T mulalh aku nak buat teori mengarut aku kan...
Mungkina dakah kena stress balik supaya kita dapat pindahkan jerawat kat pipi naik ke dahi ?? hahahahahaha
pertengahan tahun 2012 naik mendadak woi...sampailah ke tahun ni...


2013

minggu lepas

semalam !!



Now bila orang tegur pasal jerawat jer.. jadi dah sangat lali dah...ayat paling power..EHH INI BUKAN JERAWAT LAA INI FACIAL ACCESSORIES ALAF BARU .. tak ikut rend ke :) Hehe...epas tu mak membebel muka banyak jerawat bla bla bla...MAK RELEKS LA,JERAWAT PUN NAK HIDUP JUGAK, comel apa ada jerawat ? Barulah nampak beza daripada orang lain ~


Ya Allah, serious aku tertekan sebenarnya dengan jerawat ni haha. Tapi, rasanya masih terkawal lagi. Bukannya saya kudung takde tangan ke, cacat penglihatan ke..itu lagi teruk kan berbanding ada jerawat mawat kan ? Oklah..tenangkan diri sendiri :)


P/s takde keje saya ni update sal jerawat kan ? sekali sekala bagi korang lepak sikit..sebab asyik citer benda sama jer kan boring kan !

P/s/s : Oxy tak jalan. Garnier jalan tapi lambat. Now cuba Dalacin T dari farmasi sebab dulu memang pakai menda ni..tapi dah lama tak pakai . !

bismillah.. ya allah hilangkanlah jerawat mawat aku ni hehehe...


Comments

  1. bse r, hormon bubah tu. My fren dlu kulit cntik. Kn puji. Skg satu sek bckp y muke dia trok, x best jg kn. Mb kt kn wt prasaan bse2 je kit. Huhu..me plk mslh pori. Huhuhuhuduh

    ReplyDelete
  2. gmbr yg last tu nmpk muka stress. sbb jerawat la tu ek?

    ReplyDelete

Post a Comment