Kenduri Kahwin Aishah & Amir : Tahniah !! :)

Assalamualaikum warahmatullah hiwabarokatuh !

 Gambar pendahuluan..hehehe kepak kepak kumbung kumbung !!
ecah..akhirnya ko dah kahwin !!
Me and ecah ? kenal dah lama..belajar sesama di Maktab 5 tahun setengah...
Akhirnya posting satu tempat kerja..now sama sama berhempas pulas di SJKC Sam Yoke..sekolah cina...dah masuk 3 tahun bekerja...
Now..Ecah kahwin !! yeahhhhhhhhhhhhhhh !! Alhamdulillah !



Entah kenapa kali ni, rasa happy sangat sangat ! Gile teruja...sampai hari hari kat sekolah countdown dengan si Ecah..."cah, berapa hari lagi ko nak kawen?" tak sabar aku...hahaha sebenarnya saya yang teruja lebih sebab si minah ni nak kahwen !! Alhamdulillah...hari yang ditunggu tunggu pun tiba akhirnya !!!!!!!!!!!!!!!

Hari yang ditunggu ialah 23 Mac 2013.....hari bersejarah buat si Ecah ni ha...ok ok , sebelum kahwin kena tangkap gambar si anak anak dara dulu ok... hahahaha....gonna mishh you always.. now you bukan anak dara lagi ok.. you bini orang dahhh !! :) ecewahhhh...!!


Jumaat  --> dari KL --> Kulim
Sabtu --> Kulim ---> Baling ---> KL


Hari jumaat tumpang tidur di rumah Norika, Alhamdulillah..terima kasih sangat sangat pada Norika dan famili..sudi terima tetamu tidak diundang ni...hehehe...Alhamdulillah..keesokan harinya..pergi Kenduri Kahwin Ecah...di Baling...dari Kulim ke Baling tak jauh pun :) Alhamdulillah sampai jugak saya kat rumah kawan kawan saya ni..biar jauh..tapi rasa dekat je di hati ecewahhhhhhhhhh !! :)

sampai samapi je rumah ecah...tgk bilik pengantin dia.. wow simple but beautiful gitu :)


nampak tak ada bebola kipas atas tu..ecah buat sendiri tau..kreatif kan ecah ! weeee weee cantikkk

haa yang ni pun  saya nak puji sebab pengantin buat snediri bunga ni heheheh comel kan !!


ohh lauk pauk dia pun saya nak puji sebab sedap giler........
1. kerabu perut kot
2.kuah asam tomato+bawang
3.ayam bakar !!!
4. daging masak kurma kot
5. ada rojak
6.ada laksa weoii !!!!

semuanya sedap lahhhh !! saya tambah dua pinggan !!


KES CURI SELIPAR DI KENDURI KAHWIN ORANG : part paling lawak..sementara tunggu tetamu yang saki baki datang.. saya belasah pakai selipar orang..sebab malas nak pakai kasut high heels saya tu,,. lepas tu...tetiba " cik, cantik kasut cik????"
erskkkkkkkkkk puihhh (nasib bek tak muntah laksa) mintak mahap la yer..tercurik kasut orang hahahaha... kena perli baiik punya dengan tuan punya kasut hahaha...




 Lepas tu ofcossss pengantinya..Ecah dan Amir !! Saya teruja sangat dan happy sangat tengok diorang akhirnya disatukan dalam majlis yang sederhana dan penuh kesyukuran :) Alhamdulillah !!!

aHA...yang lelaki tu pengapit pengantin ye...bukan pasangan saya.. hahahah

tomey kan !! ini dia cik siti norika...bakal berkahwin bulan 6 ni :)


tetiba kahwin dua !! apekess niiii

cantik kan bedroom :)

curik ecah sekejap !!

omai...sangat malu sebenarnye pegang title ni haha..sebab semua orang dah kahwin kan..saya sorang single lagi kekekeke...dah lepas ni aku takmau pegang kad kad camni lagi dah..ni kali terakhir aku pegang kad ni..atas permintaan ecah hahahah ~

 me, amir, ecah., dan khoili attar..thnaks a lot to khoili attar sebab saya tumpang dia balik KL :)

congratulation sayang !

 ok lepas tu syok sendiri...








Comey dan bahagia kan > Alhamdulillah..berkatilah hidup kami ini, Ya Allah !
so much for my happy ending ! lalalalalala !!

Bai bai !

Comments

Post a Comment