Cash Out Nuffnang Earnings Yang Ke-5 !

Assalamualaikum semua !!


Wahh wahhh dalam masa 24 am macam macam cerita nak update ye ? Pening kepala :) Cewahh...


Ok yang ini berkenaan Nuffnang Earnings..iaitu pendapatan nuffnang saya. Saya ni bukan banyak kumpul pendapatan dari nuffnang ni..sikit je yang dapat.. tak berbaloi...kalau dibandingkan dengan blogger hebat yang lain hehe.. tapi marilah kita bersyukur dengan perkara yang sedikit.. Alhamdulillah !


Sat gi mesti ada yang tanya, camne leh dapat pendapatan camni neo ? 
- blog kena rajin update
- blog kena interesting
- blog kena ada ramai pengunjung
- Bila ada ciri-ciri kat atas, sign up nuffnang, nuffnang akan bagi iklan .. korang promote iklan tu..dan korang jana pendapatan melalui situ..simple kan !



Ok, taraaaaa !! Sepanjang saya blogging cuma ini je saya pernah dapat.. lama tau saya blogging dah masuk 6 tahun hahahaha.. macam tak percaya je dah tahun yang keenam. puihhh.. apelaaa yang saya dok membebel dalam blog selama ni yer...hehehe...


RM1,460.27 ringgit tunai....


So harini saya menggagahkan diri untuk cash out duit dari nuffnang...dah lama saya tak cash out..ingatkan nak tunggu jadi RM1 ribu.. tapi beranggut pulak saya tunggu... Dengar kata orang., kalau kita rajin cash out..lagi mendadak duit nuffnang kita naik..sebab dari situ nuffnang tahu kita aktif blog :) 

menunggu kehadiran cek duit sampai ke rumah..



Oh by the way.. saya nak ucapkan alhamdulillah syukur sangat sangat pada Allah sebab.. hehe saya dah dapat semua makanan yang saya mengidam ni ! 

ocos...

KFC : cheezy wedges with extra cheese !



dan juga semalam saya dapat mango happiness Share Tea + steek and cheese dari subway !!


sedapnya...! sambil update blog makan menda alah ni.. rasa cam bahagia giler ~~


 ok bai assalamualaikum !







Comments

  1. jelez bace entri nie...
    lagi2 part makan subway 2...
    argh!!!!!!!!!!
    sedap ye...

    pape pun tahniah la ye kak neo for the cash out...
    nuffnang org x sampai RM 5 pun g...
    uhuhuhuhu

    ReplyDelete

Post a Comment