Teluk Kemang, Port Dickson - Part 1 (Istana Pasir)

Assalamualaikum warahmatullah...


Sayang kamu semua laju laju kerana masih lagi sudi melawat blog ni. Rasa lama tak menulis kat blog..rindu dah ! 


Saya baru je balik bercuti dari Singapore...waduh banyak kenangan indah kat sana.. nak cerita pasal Singapore tapi kena dahulukan entri Port Dicksond dulu .. kalau tak basi pulak nanti =P


2 Minggu Lepas, tanpa dirancang, saya dan kawan kawan tetiba rasa nak pergi Port Dickson..makan angin kat sana lepas stress..yang join tak ramai pun sebab yang lain semua ada komitmen sendiri kan :) So Kak ayu, anak dia Auni, saya, aqilah dan norika...kami ber5 je :) PON JADIK !


Lokasi : PORT DICKSON
Masa : Awal pagi lepas subuh

 Awal pagi lagi saya dah siap kan barang..lepas subuh je terus saya gerak ke rumah Aqilah dan Norika area Loke Yew..



 Nak harap kita jadi boss duduk passenger seat ... tapi hampeh.. semua kata tak reti bawak, takut nak bawak...ngade nagde sungguh alasan mereka...jadi saya la kena bawak jugak...huuu....pergi balik PD saya jugaklah drivernye..nasib baek saya ni driver yang berhemah (LAH SANGAT)



 yang lain boleh duduk bersuka ria sambil bergossip di tempat duduk masing masing pot pet pot pet..semua eksaited sangat nak pergi Port Dicksond ni :)


 Dalam pukul 11.pagi kami sampai dah kat Port Dicksond...heheh lambat sampai sebab ada hal kat KL tadi...tapi Alhamdulillah sampai dengan selamat dan hati riang ! So bentangkan tikar dan keluarkan semua barang picnic hehe...


Operasi selepas makan sarapan ialah mandi !!! Jom mandi jom !! Yang paling eksaited nak mandi mestilah saya dan aqilah hahaha ;p Yang lain semua segan segan nak mandi woiii...


insan insan yang tak mau mandi sangat...sila duduk main pasir je ok :P


ini insan yang gelojoh gila nak mandi..hehehe...dah tukar baju...dan sewa pelampung...masa untuk mandi !!


 main dengan toys si Auni hahaha ...




sesi buat istana pasir hhahah...time ni dok bergaduh dengan si qilah sebab saya nak hancurkan istana pasir dia..pastu saya hasut Auni hancurkan istana pasir diaaaa...hahahah padan muke...


 setelah mengganggu dan memusnahkan istana pasir orang.. saya bercadang untuk membuat muka boifren idaman saya...tengok comel tak muke beliau !




sambil berbaring di sebelah boifren idaman hahaha...diorang semua jijik dengan hasil karya saya ni...part paling jijik ialah lobang idung beliau tersangat besar hahaha..





 la...tak comel ke ? adoyai !

ok babai..assalamualaikum ! jom tengok part 2 pulak !





Comments