Teluk Kemang, Port Dickson - Part 4 (Main Skiboat)

Assalamualaikm warahmatullah...

jengjeng ada buaya ke !!???


**Alhamdulillah sebentar tadi mak ajak pergi Masjid dengan orang palestine bagi ceramah...terasa keinsafan dalam diri..yang hidup serba senang di Bumi Malaysia ni...Allah, ringankanlah beban mereka..berikan kemenangan bagi penduduk Palestine...sayangi dan lindungi  mereka..masukkan mereka yang syahid ke dalam syurga mu...



ok meh sambung balik cerita kat Port Dickson tu... 


Selepas bermandi manda.. timbul pula niat nak main boat segala jenis boat kat situ kan...nak naik banana b0at..tapi takut pulak..sebab dah pernah try dah bananaa boat tu.. memang extreme sikit !!


Yang si qilah buat lawak antaranegeri lagiii...

Weh..nurul aku takot laaa..tapi aku nak try boat tu..

Yang ko ni takut ekes..cer citer...

Yela..aku takot nanti ade shark ke buaya ke kat tengah laut tu makan aku..

Ngek ko..mana ada buaya ngan shark kat sini !! ishh ko nii merepek ahhh
(dalam hati saya dah gabra da... kalaubetul buaya dengan shark ada kat dalam laut ni camne ???? ahh sudahhh? )


 Hahaha takot takot pun nak main jugak !! tak kire... kitorang pilih nak naik boat ni...kena baring meniarap dan tangan pegang handle...kuat kuat...supaya bila di tarik nanti tak jatuh dalam laut !!




ahaaa time ni tengah slow talk dengan abang boat.. haha

bang, kitorang tak kawen lagi bang. kitorang tak pandai berenang, jangan bagi kitorang jatuh dalam laut..nanti mati lemas sape nak tanggung bang. kesian kami bang.,bawak slow slow ye bang..tq...


get reazdy!!

 baca doa ape yang patut dulu.. hahahah si qilah lagi lawak.. rasanya jantung dia yang berlobang tu terus jadi lagi besar lubang dia hahaha...



perghh saya sempat wat peace laaa !! tak sangka haha...



lajuuuuuuuuuuuuuu

laju

laju lagi bang !!! lajuuuuuuuuuuuuuuuu !!!


 tetiba jadi syok pulak main benda alah ni !! muahahahah !!



 masa ni boat tengah lajuuuuuuuuuuuuuuuuu
saya sempat buat peace lagi !!
berlagak sungguh..
kali ni memang nak terpelanting sebab pegnag handle pakai satu tangan je hahaha

memang menangis kalau jatuh dalam laut tu wehh saya dah la tak pandai berenang.. kene laa cari suami yang boleh berenang untuk menyelamatkan saya jika saya hanyuttt wuaaaaa




pusing lagii tak puass lagii laju lagiii !!


 ok dah sampai !!! yabedaaa beduuuuuuuuuu



seronok siotttttttttt !


alhamdulillah selamat dah main benda alah ni.. hahaha/..ingatkan murah..rupanya RM30 satu kepala...
hamek kau..
RM60 kene bayar !!!!


tu belum niat nak main motorboat lagi !!!! haaaa gila mahalll !!!

ok semuaaa kita sambung cerita dalam part 5 pulak ye !!! babai semuaa lap you !!!

Comments

  1. awesome even bankrup kejap...

    btw, x silap aku dulu ade kes buaya dkat pd dulu...
    ade masuk dlm paper....

    ReplyDelete

Post a Comment