Pages

Wednesday, February 27, 2013

Lawak Pasangan Kembar : Arif & Insyirah Duduk Bergambar!

Assalamualaikum warahmatullah...

Buat pengetahuan semua.. ni pasangan kembar paling hot di semesta ! Anak buah saya hehehe..Arif kiri, Insyirah kanan. Arif ni dia pemalu, penakut...Insyirah ni berani, dan sempoi...agak berbeza keduanya...

Gambar ni diambil masa kenduri kahwin saudara haritu. Ada dua buah kerusi kanak kanak. Pasangan nak duduk bergambar lah konon !


Arif : Ishhh biar betul ni nak duduk sini ?? Taknak ahh !
Insyirah : Lepak la abang,wat muka steady jerk..


Arif : Ishhh adik, abang takut la dik !!
Insyirah : Takpe, abang tengok adik duduk camne..camni ha..baru la tak jatuh !


Arif : Aaa..tengok!! Dah nak jatuh dah abang duduk ! Waa nasib baek nenek pegang abang.
Insyirah : Ok ok adik pegang abang arif ok..abang jangan takut ok ? Insyirah kan ada :)


Arif : Insyirah, tolong abang !! Abang  nak jatuh niii !!
Insyirah : Abang, tengok depan dulu , pandang kamera ! Tak nak tengok sudah !



Arif : Insyirah ni..tak sayang abang ke ?
Insyirah : Sape kata insyirah tak sayang abang arif ? Meh sini usap ubun ubun kepala..sayang mucuk mucuk abang tuh !




Arif : Taknak kawan insyirah..humm hum...
Insyirah : Abang ni cube duduk elok elok sikit,orang nak tangkap gambar pun susah tau !



Arif : Waaaaa insyirah marah abang !!! Lepas ni takmau main dengan Insyirah !!Waaaa mummy daddy tengok insyirah niii di marah abang arifff !!!!
Insyirah : Ahhh sudah...Insyirah tak salah mummy...waaa...insyirah nak tangkap gambar ... huaaa
 
 
 
amacam, siapa nak anak kembar ? sayaaaa nakkkk !!!

 

Designed by Alieff Artwork