Pages

Saturday, February 16, 2013

Cara Buat Potongan Gaji Untuk Pinjaman Kereta/Rumah.

Assalamualaikum warahmatullah...


Dah lama sebenarnya saya nak buat potongan gaji ni...masuk ni dah kali ke 8 agaknya ambil borang haha.. selalunya bila dah ambil borang mesti lupa nak isi la.. tak reti laa..lepas tu buang balik sebab tak paham...hehe..


Semalam dah nekad.


Lepas simpan sikit duit di ASB, terus mintak kat kaunter untuk borang potongan gaji...hehehe..



Balik rumah terus isi !!! Lepas tu keluar rumah terus hantar kat Maybank balik !...Kakak tu kata dalam bulan depan dah boleh Officially ACTIVATE sistem potongan gaji ni.. yabeeda beduuuuuuuuuuuu.





>> MAYBANK
>> BORANG : PERMOHONAN ARAHAN TETAP



Satu untuk pinjaman kereta viva kesayangan saya niii,,,wuuuu
satu lagi untuk rumah pangsapuri...
dua dua pinjaman area RM3 ratus lebeh jer.. tak mampu beli benda besar besar sebab nanti tak mampu nak bayar...
ada kereta untuk jalan jalan, dan ada rumah tak merempat...dah syukur alhamdulillah ...





 
 
Orang dah lama buat, saya baru terhegeh hegeh buat hahahaha...saya selalu lupa bayar duit rumah..duit kereta...sebab tu orang bank selalu call je !!! Mesti dia ingat saya ni takde duit dah nak bayar aset...asyik tak bayar je !! hahahaha...
 
 
ok bai assalamualaikum ~

 

Designed by Alieff Artwork