Thursday, February 14, 2013

Anak Murid : Suka Sedut Kepala !

Assalamualaikum warahmatullah...


Terima kasih kepada takky, ayie, budakhutan sebab sudi beri komen baru baru ni :) Lama tak dengar khabar kalian semua kan.. masing masing dalam dunia sendiri mungkin ? Malas nak balas komen di kotak komen.. jadi saya balas disini saja :)...Moga moga hidup kalian semua sentiasa dalam rahmat Allah swt ya :)


Ohya, kali ni nak kongsi sikit pasal gelagat anak murid saya ni. Ya... hobi dia ialah sedut kepala orang !!



Setiap hari setiap jam.. hobi dia ..sedut kepala orang.



 Dia akan berjalan di kawasan bilik darjah sambil menghulurkan tangan dia kat kepala orang dan letak tangan dia lama lama atas kepala orang sambil sebut : "ceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee".



 Kesimpulannya, saya sendiri pun tak pasti ape faedah nya dia buat camtu...




Jadi saya dan cikgu cikgu lain pun suka jugak sedut dia.. dah terikut dengan perangai budak bernama Yip Jun Chen ni :).. Masalahnya..kalau kita buat kat dia.. DIA SUKA !!! ishhh tak faham betul !




 ni la dia budaknye !! suka sedut kepala orang !~


peace !

 

 
 



tengok la saya suruh dia buat peace.. dia buat W...
 


yang si budak kecik Jacky Tan ni pun nak jugak bergambar.. kalau dia tengok saya ambil gambar orang lain.. tapi tak ambil gambar diaa..mula lah dia nak menangis.. huuuu

yang sebelah dia yanga da handkerchief kat mulut tu nama dia Yong Sean Hong.. budak paling comel di abad semesta...

 


ok !! babai semuaaaaaa :) love you allssss !!
assalamualaikum !
 

Designed by Alieff Artwork