Sugar Glider : Magic & Dirham =)

Assalamualaikum warahmatullah...

Ayeee semua ! Lama tak dengar citer pasai sugar glider saya kan ! Ahhaa...hari ni ceq nak habaq kat angpa pasai couple ni...Magic & Dirham ! 

Magic : sedia maklum memang sangat manja dengan saya !~
Dirham : tidak jinak pun suka lari lari ! ~

Tapi bab bila bagi makan ulat roti..dua dua mulalah nak tergedik gedik naik atas tangan saya...ini jelah cara saya untuk dekati dirham.. kalau tak..memang susah nak pegang dirham ni...
 







Saya nak jual Dirham (jantan, 5 bulan) ni.. kalau ada yang berminat nak beli, PM saya ye.. saya letak harga RM150 jer =) Tapi kalau nak kena datang jemput dirham kat rumah saya ye...

magic belah kiri... dirham yang belah kanan tu :)


 ini magic...sayang mucuk mucuk diaa tuhh !!!








Comments

  1. lau de nak jual sugar glider..email khairulakmalkhuzir@yahoo.com

    ReplyDelete
  2. omey! ade nak jual sg betina? ingat nk carik partner utk sg saye. =)

    ReplyDelete
  3. omey! ade nak jual sg betina? ingat nk carik partner utk sg saye. =)

    ReplyDelete

Post a Comment