Saya Tak Dapat Pergi =(

Assalamualaikum warahmatullah...




Terjaga pukul 4.00 pagi ni..mata pulak sakit dan sepet sebelah. Alamaks i have sore eyes and need 5 days MC !!!...puihhhh ! nak kena mintak MC ni !   (@_<)


Geram sal semalam. 


Planning nak escape ke Melaka, Kota Afamosa dengan mak dan abah sebab ada family day kat sana. Baju dah siap packing dah dan susun tepi pintu utama...ingatkan lepas kerja boleh terus gerak ke Melaka.


Tup tup ada meeting tergempar pulak kat sekolah.


Minta excuse tapi tak dapat. Rasa nak nangis je. (dah meleleh air mata ku)...Dalam meeting pun asyik tengok jam jer...


Meeting punya meeting sampai kol 2.15 pm...baru habis.

"Nurul, u kata ada hal kan...boleh pergi sekarang"

"Erm..takpela mak saya dah pergi dah ni.." sebak suara ku

"Haa? Tak pe takpe u pergi sekarang"

"Hurm..takpelah.." (tak payah nak hampeh sangat la...aku dah merajuk dah ni)

...



Tut tut tut...saya kol mak saya.

Neo : Hello mak, mak dah gerak ke ? Takpelah tak payah tunggu ena..ena tak dapat join pergi Melaka, tak sempat sampai rumah...tadi ada meeting..

Mak : Yeke ? Alahai...tadi kenapa tak minta excuse ?

Neo : Dah minta, tapi tak bagi...hurm takpelah mak, tak payah tunggu ena ok... Mak dengan abah pergi je ok...
 
Mak : Ok ok, takpelah kalau cam tu take care nak. Love You...





So kesimpulannya weekend ni sangat boring sebab IM HOME ALONE.. Jadi raja bersiong lagi sorang sorang kat rumah. Tak dapat teman mak abah kat Melaka. So disebabkan tak dapat pergi melaka, saya pun ajak kawan tidur rumah. Hu ~


Jom nanes !!!


Sakit hati tapi sabar je lah !!



Comments

Post a Comment