Pages

Saturday, January 19, 2013

Pendidikan Seni : Jelly Fish !

Salam sabtu semua !!!

Semalam saya melepak di sekolah sampai kol 4 petang. Bukan buat kerja apa pun tapi sambung buat jelly fish untuk hias kelas saya tu :) Kalau dah siap hias kelas saya tu nanti saya kongsikan kat korang semua ok ! Hehehe...kelas paling terhuduh sebab cikgunye tak kreatif !!  =P

 my jelly fish !! yang ni murid saya yang buat !  Comel tak !

yang satu jelly fish ni pun ambil 4-5 orang murid nak siapkan ... bukan senang budak khas nak buat jelly fish ni T_T lambat wehh nak siap !
 


Lepas solat, borak borak dengan si sarah...banyak betul si budak 4 tahun ni bercakap...pening pale saya layan ~ tetiba jer meluahkan perasaan sayu dia kat saya..(**kisahnye budak ni memang duduk terpisah dengan ayah dia sebab mak dia kerja KL bapak dia kerja kat PERAK)


Sarah : cikgu tau tak..sarah semalam sedih tau..

Neo : haaa nape sarah nak sedih sedih pulak...

Sarah : sarah semalam cakap dengan ayah sarah kat dalam telepon..sarah rindu sangat kat ayah sarah, sampai menitik nitik air mata sarah rindu kat ayah sarah tau..

Neo : Errr..sabar ye sarah nanti ayah balik la tu..(adoi budak kecik ni siannyeeee)


 peace yo !


Mood : harini nak duduk kat rumah sambil berselubung dalam selimot ! takde moooddddd nak keluarrrrrrrrr....huaaa !
 

Designed by Alieff Artwork