New Year Celebration Dengan dot dot dot =)

Assalamualaikum warahmatullah..

Minggu lepas sibuk membizikan diri dengan berjalan-jalan kesana kemari hehe. Tujuan utama...melepasan stresss sebelum mulakan tahun baru 2013 !~ Dua hari tido di rumah kawan, thanks to qilah and norika bagi saya merempat sat kat rumah korang dan thanks a lot saya dilayan macam raja. HAHAHA.


Awal awal pagi lagi saya dah siap siap dah. Teman si qilah pergi selesaikan urusan dia kat area UM...lepas tu jumpa pulak kawan si qilah, Agnes Monica di Old Town White Coffee..Masa tu order air teh tarik blended pun dah RM8.90, karipap 2 bijik je dah Rm4.90 .. saya tergelak tengok harga sarapan kami pada pagi tu !!! Hahahaha...mahal gila nak sarapan pon. (T__T)

neo and qilah ! tralalala ~


Gambar kat bawah ni bestfriend si qilah, Agnes Monica ! Hehehe..nama dia Agnes je..saya yang tambah Monica kat belakang..tak sedar yang dia Kristian, bila berbual dengan Agnes, ada la terselit nama Allah swt dalam perkara yang dibualkan..kemudian sampai balik pun saya bagi salam pada Agnes. Dah balik tu baru qilah cakap..

Qilah : Nurul, dia Kristian laaa...

Neo :  Hokaloh MU...ang tak habaq mai kat ceq pasai paaaaaaaaa??? Aaaaa!

Qilah : Aku dah habaq kat ang la, dia Iban..Iban kan selalu kristian..

Neo : Aaaaaa tak perasan, pasai pa dia tak pakai rantai cross tu ? hokaloh...

 borak sal macam macam benda...saya yang baru kenal agnes pun tetiba jadi nak bercerita pulak..hu..


sweet budak budak ni :) im blessed to be here !


 cute kan dorang ni ! so adorable gitu :) suka lepak ngan korang !


peace lagi !!

 peace yall !




Lepas lepak di UM area..bergerak pula ke Midvalley Megamall..saya dah roger siap siap kawan kawan semua...tengok wayang Jack Reacher ! Huhu...thanks semua yang telah meng-available kan diri pada hari tersebut :)




Lepas tengok wayang di Midvalley Megamall, kami semua bergerak ke arah Setapak pulak sebab ada OPEN HOUSE !! Sapa tak suka kan? Weee...

Part ni lawak..saya ambil gambar kat bawah ni sebab parking lot ni dah kepung kawasan tu dengan dawai. Sampai saya nak lalu pun tak boleh. Nak merangkak kat bawah dawai tu BURUK sangat pulak nampaknye...jadi saya dengan qilah terpaksa cross dawai ni dengan MELANGKAH...dah la saya pakai kain kembang kot !!! Adoyaii...kutui kutui betul !!!

 kena kepung !!! ambushhhhhhhhhh

 Dah sampai pun rumah si Ecah, Khoili Attar...di Taman Setapak Indah :) Yepreeeee..!! Seronot ronot dua ronot !!


Dari kiri...yanti, faiz (pasangan pengantin baru) , bonbon, neo, qilah...yepreee!

halo !! kami datang nak isi perot je :)


sesi mengetuk ngetuk meja, sambil nyanyi...
KAMI DAH BALIK EMAK BUAT CUCUR
KAMI NAK LAGI BOLEHKAH CEPAT !!!
 

ohhh itu dia !! Tuan rumah..khoili attar dan ecah masak untuk kami yepreee ~
maseh maseh !!

 Tomyam ala Thai sebab ecah baru balik dari PHUKET kan..dia beli tomyam paste thailand tu hahaha...dengan Kangkung masak belacan woahhhh sedapnyeeeeee !!!! karipap pon ade !!



karipap panassss !!


tomyam thai terbayekkkkkkkkkkkk

kangkung goreng terbayeeeeeeeeeeekkk !!



Alhamdulillah, syukur sebab seronok sangat harini :) Terima kaseh semua....i love you alllzzz :) Muaxxx ! Nanti nextime kita ber-BBQ pulak sesama k !! Weeeeeeehuuu..bersyukur sangat sebab dapat menikmati saat saat macam ni tau.

Babai

Assalamualaikum!



Comments

  1. awesome...
    best ye dpt klua sampai mcm 2 skali...
    btw, gamba tomyam 2 kan,
    bile tgk dari jauh mcm mee hoon goreng...

    kalau kak neon x mention n x tunjuk gamba 2 dari dekat...
    mmg mati2 ingat yg 2 mee hoon...
    hihihihihi ><

    ReplyDelete

Post a Comment