Lagi-Lagi Kenduri Kahwin =)

 Assalamualaikum warahmatullah...

Lagi lagi kenduri kahwin kan ? Alhamdulillah bagi yang dah mendirikan rumah tangga tu..saya doakan kebahagian mereka hingga ke syurga :) 



Jalan jalan dapat tengok howww nice and lovely nya kwnduri kahwin orang. Agak agak waktu saya kahwin nanti...grand macam ni tak ? Huhu..



Pada saya, biarlah sederhana, biarlah orang kata...cikai perrr kenduri kahwin dia ni !! ni macam takde bajet punya kenduri jewrrr...haha...saya sebolehnya nak simple jer. Mungkin doorgift saya nanti hanya telur yang dibungkus tisu merah tu je...back to old style =) Much better..much saver betoi tak...tapi tu kalau saya kahwin laaa kan !



Tengok sana sini kenduri kahwin sekarang bajet tinggi benar...nak hidup pun tak senang bila berhutang sana sini..kalau boleh nak buat kenduri kahwin tu..ukur baju dibadan sendiri..okeh ! Yang penting...ikut sunnah nabi muhammad s.a.w... itu paling baik !




Gambar je laa yang boleh diselitkan di blog ni sebagai kenangan :)



Oleh sebab my family je tetamu yang dikira pertama hadir kat majlis kenduri kahwin ni.. so.. kitorang lah yang first makan..dan saya dan adik saya lah yang dok snap gambar sana sini...syok sbb takde org dtg lagi hehe..



Saya tertarik dengan kadbod tulisan yang comel comel yang digunakan untuk props gambar dan juga candy bar dia.. wow !



yang ni kenduri pertama..di KL !

























 baru saya tahu marshmellow dan hot chocolate adalah sangat sedap ~~




 tiba pula di kenduri kahwin yang kedua...
di Melaka !









my lovely parents...sayang diorang laju laju kan !! muahhhxxx

satu satu saya sayang Allah
dua dua sayang rasulullah
tiga tiga sayang ibu ayah abang adik kakak
satu dua tiga 
sayang semuanya !





Comments

  1. [url=http://buypriligydirectly.com/#zufww]priligy without prescription[/url] - priligy 90 mg , http://buypriligydirectly.com/#rkhgg priligy online

    ReplyDelete

Post a Comment